דף הבית / כללי / הפתעה לסוף השנה

הפתעה לסוף השנה

אחרי שלושה הפסדים רצופים והתבוססות בתחתית הטבלה, הגיע ניצחון די מפתיע של נחלת יהודה 2:0 ביתי, על אחת הקבוצות החזקות בליגה ב', הוד השרון שנשרה מליגה א', בקיץ האחרון. את השער הראשון כבש רוני אוחנה בדקה ה- 21, ובמחצית השנייה היה זה עומר אלמליח שכבש את השני בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, שש דקות אחרי שנכנס כמחליף. למרות הניצחון הקבוצה עדיין בתחתית ומדורגת במקום ה-13. היא אומנם רחוקה 8 נקודות מהקו האדום, אך נמצאת בשוויון מהמקום ה-14 שמוביל למבחנים. מי שנמצאת כרגע במקום ה-14 היא היריבה הבאה של נחלת, הפועל כפר קאסם. זה יהיה משחק שיפתח את הסיבוב השני, אחרי שבמפגש הקודם בין שתי הקבוצות שהתקיים במחזור הפתיחה של הליגה, ניצחה כפר קאסם 4:1.

מי שמאבדת גובה בשבועיים האחרונים היא קבוצת שיכון המזרח ממחוז דרום ב', שספגה הפסד שני ברציפות 2:0 ביתי מול שדרות שבא אחרי ההפסד בחוץ למעלה אדומים בשבוע שעבר. שיכון מדורגת במקום השישי אך התרחקה עד כדי 8 נקודות מהמקום החמישי. במחזור הקרוב שיפתח את הסיבוב השני, היא תארח את אילת. בסיבוב הקודם במחזור הפתיחה שנערך באילת, סיימו הקבוצות בתיקו 2:2.

התוצאה הגבוהה של סוף השבוע האחרון נקבעה במשחק ליגה ג', של מ.ס ראשון לציון שהתארחה אצל מוליכת הטבלה- הפועל גדרה. לצערה של ראשון לציון, היא הייתה בצד הסופג ושוער הקבוצה נאלץ להוציא את הכדור מרשתו לא פחות מעשר פעמים! ואם זה לא מספיק, אז עוד במחצית הראשונה לפני שהחלה חגיגת השערים של המקומיים, הורחק שחקן ראשון לציון גטו מיקרו בשני כרטיסים צהובים שנשלפו זה אחרי זה מכיסו של שופט המשחק, והקבוצה נשארה בעשרה שחקנים. רגע לפני השריקה למחצית, הורחק גם רונן קפרא ואת המחצית השנייה פתחה הקבוצה כשהיא בפיגור 2:0 וגם בתשעה שחקנים בלבד על כר הדשא. במחזור הקרוב תקווה הקבוצה להתאושש מהמפלה, עם משחק ביתי מול מבשרת ציון.

אוחנה
אוחנה יכול לחייך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות