דף הבית / כללי / הפעם זה סופי

הפעם זה סופי

מסתבר שסיפורי זיגזג לא קיימים רק בפוליטיקה הישראלית. אחד הסיפורים המוזרים ביותר בקיץ האחרון, שייך לקבוצת הכדוריד מכבי ראשון לציון ומי שהיה כוכבה בשנים האחרונות- ראסטקו סטויקוביץ. לאחר קיצוץ כספי נרחב ועזיבתו של יושב ראש הקבוצה לשעבר- ראול סרוגו, החליטו במועדון על שינויים מקצה לקצה ואחד מהשינויים היה שחרורו של סטויקוביץ. לפני כשבועיים הודיעו מהמועדון באופן מפתיע שבסופו של דבר סטויקוביץ יישאר בקבוצה והשחקן אף נחת בארץ והתכוון להצטרף לאימונים. יושב ראש הקבוצה החדש- אריה אלקלעי, שיחרר הודעה לקונית בה נאמר: "הצדדים הגיעו להבנה שראסטקו ימשיך לשרת את הקבוצה גם בעונה הקרובה". חוסר שביעות הרצון לא הוסתר וכנראה שבסופו של דבר נעשה הדבר הנכון לשני הצדדים והשחקן שוחרר באופן סופי. בהודעה שיצאה בתחילת השבוע נמסר: "מכבי ראשון לציון וראסטקו סטויקוביץ' מודיעים על עזיבתו של השחקן את הקבוצה בשל התחייבויות אישיות של השחקן בסרביה. המועדון מבקש להודות לראסטקו על עונת 2018/2019 ועל תרומתו לזכייה בגביע המדינה ולהשתתפות המכובדת במפעל גביע האיגוד הארופי. ראסטקו מודה למכבי ראשון לציון על עונה נפלאה ומאחל למועדון הצלחה בעונה הקרובה ובבאות אחריה".

מחזיקת הגביע, תשחק השנה עם זר אחד בלבד שכבר נחת- איבאן קראציץ, ותתבסס בעיקר על שחקנים ישראלים תוצרת בית. בעוד שלושה שבועות תפתח הקבוצה את העונה עם צמד משחקים במסגרת גביע האיגוד האירופאי, מול קלייפדה מליטא. שני המשחקים ייערכו בבית מכבי. לקראת סוף ספטמבר, תצא לדרך גם ליגת העל.

עזב, חזר, התאמן, שוחרר. צילום מכבי ראשל"צ
עזב, חזר, התאמן, שוחרר. צילום מכבי ראשל"צ
יהיה הזר היחיד- קראציץ. צילום מכבי ראשל"צ
יהיה הזר היחיד- קראציץ. צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות