דף הבית / כללי / הפסד ראשון לאלופה

הפסד ראשון לאלופה

מכבי ראשון לציון חזרה מפגרת הנבחרת, אל משחק הליגה בהרצליה כשהיא ללא רם טורקניץ המורחק. מנגד, הרצליה הופיעה בסגל מלא, כשאת הפגרה ניצלו שחקניה הפצועים בשביל לחזור לעניינים.
הרצליה פתחה טוב יותר, ועלתה ל- 5:2 בפתיחה. האלופה התקרבה הודות לקופמן ורוזנטל, אך המארחים ברחו בהמשך ליתרון של חמישה שערים, עליו שמרה עד ההפסקה שהסתיימה בתוצאה 18:13 להרצליה. האחים גרא לקחו את העניינים לידיים וצימצמו עם פתיחת המחצית השנייה. האלופה המשיכה בלחץ, ובדקה הארבעים נרשם שוויון 23. בעשר הדקות הבאות, היתרון עבר מצד לצד, עד שהרצליה שוב ברחה ליתרון של ארבעה שערים. ראשון, הספיקה לצמצם שוב עד לשער אחד, אך על המשחק הזה היה רשום מההתחלה השם של הרצליה שסיימה עם ניצחון 36:32, והנחילה למכבי ראשון לציון, הפסד בכורה העונה.
כבשו: קראצ'יץ' 12 שערים, עומר גרא 5, רוזנטל, קופמן וסטלמן 3 כל אחד, רותם סגל 2, יואב נאמן, טל גרא, לואיספה ודור קלדרון 1 כל אחד. במחזור הקרוב האלופה תקווה להתאושש במשחק ביתי מול קריית מוצקין.
קבוצת הליגה הלאומית של המועדון, ניצחה בדרבי את "הדייגים" של הפועל ראשון לציון 31:29, ורשמה את ניצחונה הראשון העונה אחרי הפסד במחזור הקודם 28:26 לסביון. במחזור הקרוב היא תארח את מכבי פתח תקווה.
ניצחון בכורה גם לקבוצת הנשים של המועדון שניצחה 34:25 את מכבי פתח תקווה, אחרי שהוליכו במחצית 17:13. ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ קשה במגרשה של אלופת המדינה מהרצליה.

קראציץ נעצר- צילום מכבי ראשל"צ
גרא מול הרצליה- צילום מכבי ראשל"צ
ניצחון בכורה לנשים- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות