דף הבית / כללי / הפוסט הוויראלי שאיתר את בעלי החתול שנפגע

הפוסט הוויראלי שאיתר את בעלי החתול שנפגע

החתול ג'רי
החתול ג'רי

כוחה של הרשת החברתית סייעה להפיץ הודעה על חתול שנפגע ועבר טראומה בראשון לציון עד לבעליו ששהו בצרפת. הכל החל כאשר בשבוע שעבר התקבלה פנייה במוקד העירוני על חתול מגזע ספינקס נטול פרווה שנמצא פצוע ברחוב במערב העיר. מפקח השירות הווטרינרי, מוטי יפת, מיהר לשטח ולקח אותו לטיפול במרפאת השירות הווטרינרי. "מדובר בחתול שאין לו פרווה והימים קרים לא מומלץ לו להיות בחוץ" אמר המפקח יפת "הרגשתי שהוא בהיפותרמיה. חיממתי אותו במרפאה על ידי סדין ונורת חימום. כשראינו שהוא מתקשה לנשום, העברנו אותו לבית החולים הווטרינרי".

בבדיקה בבית החולים הווטרינרי בבית דגן נמצא כי החתול נפגע קשה בעיקר מקרע בסרעפת שגרם לפגיעות באיברים פנימיים. החתול עבר ניתוח מורכב שייצב את מצבו ולאחר מכן קיבל תרומת דם. מכיוון שמדובר בחתול נדיר, היה ברור שיש לו בעלים ולכן החל מרוץ לאיתור הבעלים. העירייה פרסמה פוסט בפייסבוק ובו נכתב:

אמש נאסף בשעות הלילה חתול גזעי גוסס מגזע ספינקס על ידי מפקח השירות הווטרינרי מוטי יפת , הוא הובהל לטיפול ראשוני וחימום במרפאה העירונית. נמצא כי עבר טראומה משמעותית. החתול הועבר לבית החולים הווטרינרי במצב קשה ועבר ניתוח מורכב. תושב שיש לו הוכחת בעלות על החתול מוזמן לפנות לשירות הווטרינרי.

תושבי ראשון לציון שנחשפו לפוסט החלו לשתפו במטרה שיגיע לבעליו. ואכן לאחר מספר שעות נחשפו בעליו של החתול לפוסט וכן נחשף שמו- ג'רי. "קיבלתי את ההודעה ולא יכולתי לנשום" משתפת תמרה גולקוביץ' שמיהרה לרכוש כרטיסי טיסה חזרה לארץ "מיד אני ובעלי חיפשנו כרטיס טיסה חזרה הביתה. העירייה פעלה ממש טוב וזה מאוד מרגש. הוא היה במצב קשה ועבר ניתוח מורכב. אנחנו בטוחים שהוא עבר טראומה קשה. אנחנו רוצים להיות איתו כשיתאושש". רופא השירות הווטרינרי, ד"ר תומר ניסימיאן, מציין כי אכן החתול היה במצב קשה מאוד וכעת, לאחר הניתוח, הוא מתאושש ונראה טוב.

הפוסט על גרי החתול
הפוסט על גרי החתול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות