דף הבית / כללי / הסימנים שמגלים אם התבגרת

הסימנים שמגלים אם התבגרת

באחד מימי השבוע החולף יצא לי לנסוע באוטובוס, מלבד העובדה שגילתי לתדהמתי שהאוטובוסים בישראל התחילו לדבר (התחנה הבאה, משה דיין) המציאות טפחה על פניי בבת אחת

"אדוני בבקשה שב במקומי", פנה אלי בחור צעיר ופינה לי את כסאו. "לא, זה בסדר תודה" עניתי כשכולי נרעש בלב נוכח העלם הצעיר שהכתיר אותי בבת אחת כאזרח ותיק. הבחור היה מנומס ואדיב, אז מדוע חשתי צורך עז להפליק לו באותו רגע?
ההלם שאחז בי באותו הרגע, גרם לי לשחזר את התנהלותי היום יומית ולחשוב האם באמת השתניתי בשנים האחרונות ו"הזדקנתי" בהתנהגות שלי. גיל 44 זה זמן מצוין לבדוק האם אני הפסקתי להתנהג כצעיר והתחלתי להתנהג כמבוגר (איכסס), לצורך המאורע החגיגי, להלן כמה סימנים שמעידים שימינו כצעירים חלפו:
מבחן הריקוד 1: אם מוזיקת דאנס או טכנו עם קצב תופים חזק שחוזר על עצמו במשך זמן רב מתחילה להפריע לך, במקום להקים אותך לריקוד סוער, סימן שהתבגרת.
מבחן הריקוד 2: אם כשאתה רוקד, אתה זז מצד לצד עם תנועות מדודות ומאופקות, ולא מניף ידיים כאילו אתה עולה באש, זה סימן שהתבגרת.
מבחן הרוקח: אם בבית המרקחת, אתה קונה יותר מתרופת מרשם אחת ושואל את הרוקח אם יש לו משהו לכאבי גב וברכיים, סימן שהתבגרת.
מבחן הסמול טוק: אם החבורה עימה אתה מנהל שיחה במשרד מרימה גבה בפליאה (מי? איזה??) למשמע שם של להקה שאתה אוהב, סימן שאתה מתבגר.
מבחן הסלולאר: אם בעברך היית הבעלים של מוטורולה, עם פומית בגודל של מכשיר קשר צבאי ו/או כל מכשיר סלולארי שהיו לו מקשים, סימן שהתבגרת.
מבחן הפנייה אליך: אם יותר מפעמיים ביום קראו לך אדוני/גברת, סימן שהזדקנת.
מבחן השיער: אם קיים שינוי יחס מהותי בין כמות השיער על הראש ובין כמות השיער באזניים, סימן שהתבגרת.
מבחן האוכל: אם אשתך מגבילה אותך בכמות שומן הטראנס במסעדה ואומרת "אתה כבר לא יכול לאכול את זה", סימן שהתבגרת.
מבחן הפיפי: אם אתה קם בלילה יותר מפעם אחת לשירותים, סימן שהתבגרת (או שיש בעיה רפואית, אני לא סגור על זה).
מבחן ההתבטאות: אם התחלת להשתמש באופן תדיר במינוחים הבאים: "בדור שלי" ו/או "כשאני הייתי בגילך" ו/או "הצעירים של היום", סימן שהתבגרת.
מבחן ההירדמות: אם יותר מפעם בשבוע אתה נרדם מול הטלוויזיה כשהיא מכוונת על ערוץ 1 ו/או ערוץ הבריאות, סימן שהתבגרת.
מבחן הידע הכללי: אם אחד או יותר מהמונחים הבאים מוכרים לך – שלבקת חוגרת ו/או אוסטיופורוזיס, ו/או ראומטיזם ו/או דלקת פרקים, סימן שהתבגרת.
מבחן השיניים: אם כמות השיניים המתוקנות/מחודשות/ מורכבות בפיך, עולה על מספר השיניים המקוריות שלך, סימן שהתבגרת
מבחן האימייל: אם אין לך gmail אלא כתובת דואר שאורכה כאורך הגלות, סימן שהתבגרת.
מבחן הרשת החברתית: אם בעמוד שלך בפייסבוק קופצות לך פרסומות של מולטי ויטמינים או בית לדיור מוגן, סימן שהתבגרת.
ולמרות זאת, לצעירים שבינינו, הגיל הוא רק סדר כרונולוגי, אנחנו בוחרים אם להרגיש צעירים או מבוגרים. כולנו מכירים צעירים שמרגישים כמבוגרים ומבוגרים בגיל שנפשם צעירה. אסור לנו לעולם לאבד את הילד שבנו, כי מה הטעם בחיים אם לא מרגישים קצת ילדים לפעמים?

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות