דף הבית / כללי / הנשים פתחו עונה

הנשים פתחו עונה

קבוצת הנשים של הפועל ראשון לציון, פתחה את העונה עם משחק ביתי מול הפועל פתח תקווה. משחק ענק של הסרבית שכבשה 14 שערים, הביא לקבוצתה ניצחון 38:31, זאת למרות חסרונן של יובל איזק והשוערת רוית ששון. המשחק התחיל צמוד, כשבהפועל בולטת זוראנה קביטנוביץ'. החל מהחלק השני של המחצית השנייה, התעוררה קאמפה, וההפרש עלה לשניים ולאחר מכן לשלושה שערים לזכות האדומות. למחצית ירדה הפועל ביתרון 19:17.
למחצית השנייה עלו בנות פתח תקווה בצורה הרבה יותר טובה, ותוך מספר דקות ביצעו מהפך ועלו ליתרון 23:21. אושר כהן עם שני שערים ברצף, איזנה את התוצאה וקאמפה החזירה את היתרון הביתה. האדומות העבירו הילוך בהגנה, קאמפה הייתה בלתי עצירה, וההפרש הלך ותפח ככל שהמשחק התקרב לסיומו, עד לתוצאת הסיום והפרש של שבעה שערים. כבשו להפועל: קאמפה 14, קביטנוביץ 6, סטאנקובסקי 5, טל כהן ואור תורג'מן 4 כל אחת, עדן שמאי ואושר כהן 2 כל אחת, שרון לוינסון 1. במהלך השבוע, יצאו הבנות למשחק קשה מאוד מול הדאבליסטית- בנות הרצליה.
ליגת הגברים נמצאת בפגרת נבחרת, אך ביום שישי האחרון, שיחקה הקבוצה משחק אימון מול הפועל אשדוד, שהסתיים בהפסד 23:20. ראשון, הופיעה למשחק ללא שלושת שחקני הנבחרת: דניאל שקלים, עוז חממי ויובל גררה, אך עם עידן מימון על הקווים, למרות שהוא משמש כעוזר נבחרת ישראל. אשדוד פתחה עם 3:0 מהיר, ראשון לציון חזרה טוב מפסק הזמן, והמשחק נשאר צמוד עד לדקות האחרונות בהן הצליחה אשדוד לפתוח פער קטן עליו שמרה עד הסיום. בראשון לציון בלט הזר החדש- יוסיפ שאנדרק שכבש ארבעה שערים. ננאדיץ, סמולר, שי נתן וגיא כהן, כבשו 3 כל אחד, שון סלס 2, נדב ניזרי ואיליה מוסיינקו 1 כל אחד.
מהצד השני של הכביש במועדון של מכבי, קבוצת הנשים פתחה את העונה ברגל שמאל עם תבוסה 28:15 לארזים רמת גן.
ביום שישי הקרוב, ייערך טורניר נערות מרובע לזכרה של לימור שפיגל זכרונה לברכה- בסימן המאבק בסרטן השד. את הטורניר תארח קבוצת מכבי ראשון לציון, וייקחו בו חלק קבוצות הנערות של מכבי, יחד עם הפועל ראשון לציון, מ.כ חולון והפועל אשדוד. האירוע יחל בשעה 14:00, וצפוי להסתיים עם טקס סיום בסביבות השעה 18:00.

קאמפה בפעולה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
קביטנוביץ מול פתח תקווה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות