דף הבית / כללי / המטרה: דרבי בגמר

המטרה: דרבי בגמר

בהגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה, נקבע כי מכבי ראשון לציון תשחק מול א.ס רמת השרון, והפועל ראשון לציון תשחק מול הפועל אשדוד. המשחקים יתקיימו בסוף חודש פברואר באולם הדרייב-אין, כשהצפייה והתקווה, היא למשחק דרבי ענק בגמר הגביע, בין שתי הקבוצות הטובות בישראל נכון להיום. הליגה עצמה תחזור לפעילות בסוף השבוע הבא, ובינתיים מחלקות הנוער ממשיכות בפעילות.
נערות מכבי ראשון לציון המאומנות על ידי גלעד מאור, הביסו את היריבה העירונית- 31:15, אחרי 14:8 במחצית. המאמן הרשה לעצמו לשתף את כל שחקניות הסגל שהציגו משחק הגנה משובח שאיפשר להם להפוך את המשחק לקל יותר גם בהתקפה. כבשו: שיר גבזה 11, שירה ג'רבי 8, רוני קלדרון 3, שחר מאור ורותם כהן 2 כל אחת, מיכל מגאר, שביט אטיאס, מיה הרוש, דנה הרוש וחן שמולמן 1 כל אחת.
קבוצת ילדים ז'1 של המאמן דור קלדרון, יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן, וחזרה עם ניצחון קליל 42:11. אריאל זודין הצטיין עם 14 שערים. עוד כבשו: תמיר דרורי ואור שטרית 8 כל אחד, לאון מילס ואופיר ואנונו 3 כל אחד, איתי בן שושן, ארטיום טוטייב ונדב שפק 2 כל אחד.
קבוצת ילדים ז', עם המאמן איציק רודיק, ניצחה גם היא בקלות 55:32 עם לא פחות מ- 38 שערים של אור עובדיה. עוד כבשו: עידן קפלן 4, עידן מנע 3, רביד נוימן, עמית נחמיאס וגיל קפלן 2 כל אחד, גאן קובלנקו, איתמר סנצ׳ס וליאור בורוס 1 כל אחד.
בליגה הארצית, נפגשו שתי קבוצות הבת של מכבי והפועל ראשון לציון בקרב על מקום בפלייאוף העליון. המשחק היה צמוד, והפועל הצליחה לפתוח פער קטן במהלך המחצית הראשונה, בסיומה ירדה ביתרון 13:10. הצהובים הידקו את ההגנה, הפועל לא הסתדרה בהתקפה, ובמהלך המחצית השנייה בוצע המהפך הגדול של מכבי עד לניצחון 25:23. בעקבות הניצחון, עלו המכבים אל המקום הרביעי שמבטיח מקום במשחקי הפלייאוף. כבשו למכבי: יהונתן אלעזר 9, אסף גבע 6, איתי שלמברג 3, בר לויצקי, אביב מלול וליאור יציב 2 כל אחד וגור מורן 1.
במועדון האדום, קבוצת הבוגרים תקיים ביום שישי הקרוב משחק אימון מול מכבי רחובות.
במחלקת הנוער, ניצחון גדול בדרבי לקבוצת נערים י' של וובה זייקמן 36:28 על מכבי. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד עם יתרון שעובר מצד לצד. בסיומה, מכבי הוליכה 16:14. פתיחת מחצית שנייה נפלאה של האדומים עם ריצת 5:0, החזירה אליהם את היתרון שהמשיך לצמוח ככל שעבר הזמן. הפועל ניצחה את המחצית השנייה- 20:12, וחגגה ניצחון מרשים גם בסיום המשחק.
ניצחון גם לקבוצת נערים ט' של שיקו חן. הקבוצה יצאה למשחק חוץ ברחובות וחזרה עם 34:33 אחרי משחק שהיה צמוד לכל אורכו. גם קבוצת נערים ט', ממחוז צפון חזרה עם ניצחון. לה זה הלך הרבה יותר פשוט עם 47:22 על עירוני רחובות, ניצחון שהשאיר אותם עם מאזן מושלם בראש הטבלה.
אלופת המדינה, קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון- סיימה בתיקו 33:33 את משחק הצמרת מול הפועל אשדוד. האלופה מדורגת במקום השלישי בטבלת ליגת הנוער.

הנערות מנצחות בדרבי- צילום מכבי ראשל"צ
הנערים האדומים מנצחים בדרבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הילדים מול רעננה- צילום מכבי ראשל"צ

תמונות: 6. הנערות מנצחות בדרבי- צילום מכבי ראשל"צ
7. הנערים האדומים מנצחים בדרבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
8. הילדים מול רעננה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות