n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי – באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי – באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש על המדף, עכשיו אצלכם

בתי לוין
בתי לוין

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק: FRAMES EYESHADOW PALETTE  המסגרות שנרצה להיכנס אליהן עם פלטת איפור העיניים FRAMES

הפלטה שיוצאת במהדורה מוגבלת מכילה עשרה גוונים שנעים מהבהירים והרכים כמו הפודרה והפנינה, דרך ורודים טרנדיים ואלגנטיים וכמובן משלבים את השחור העמוק והנחוץ כל כך.
הטקסטורה של הצלליות רכה כמשי, קלה במיוחד להנחה ולטשטוש ויש שילוב מושלם של 7 צלליות בגימור מט טבעי ו-3 צלליות בגימור מטאלי למראה זוהר ומואר.

גייד
GA-DE – צילום יח"צ

 

סדרת טפטפים בייבי-באזז מבית "כצט":

סדרת טפטפים בייבי-באזז מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים בסגולותיהם הטבעיות ומתאימים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו. מוצרי הסדרה הינם היפו-אלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו כמתאימים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללאSLS  וללא חומרי הדברה. הסדרה מותאמת לשימוש בתינוקות מגיל שלושה חודשים ומעלה.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:
"בייבי באזז אפטר-ג'ל" – ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים אחרים, בייבי-באזז רול-און" – להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה, בייבי-באזז מגבונים" – 20 מגבונים ארוזים בנפרד המשמשים למריחה נוחה והגיינית, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה ובייבי-באזז שמנים ארומטיים" –  תערובת שמנים לשימוש בסביבת הפעוט,ניתן לטפטוף על העגלה, הבגד, הסדין או חיתול טטרה שמונח בקרבת התינוק.

 

אפרת אשל
צילום: אפרת אשל.

 

חדש Kidi&Friends שעון חכם לילדים בשילוב עם דמויות המותגים האהובים

הגרסה החדשה של השעון החכם KidiWatch מגיעה עם הדפסים ואינטרפייס בשלל דמויות שכולם אוהבים הוט ויילס, בטמן, סופרמן, הלו קיטי, ברבי ולול
קידי ווטש הוא למעשה שעון טלפון חכם הנשלט מרחוק על ידי ההורה ומכיל פונקציות מגוונות כדוגמת לחצן מצוקה SOS כשהילד/ה בסכנה, ניתן לראות את המיקום של הילד/ה, האזנה מרחוק, פנס, מצלמה, צ'ט הודעות, שעון מעורר וזמן בית ספר לנעילת השעון.

סטודיו לירן טל
צילום: סטודיו לירן טל

 

לקראת הקיץ, אסם משיקה שתי מהדורות מיוחדות של ביסלי : ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל, אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי אהובות במיוחד: ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל. ההחלטה להחזיר כעת את שתי המהדורות התקבלה לאחר בקשות רבות של צרכנים.

סטודיו אוסם 1
צילום: סטודיו אוסם

 

לרגל חג שבועות DANON הום משיק מוצרים לבית  בעיצוב ישראלי, עם מוטיבים וסמלי ברכות החג, המתאימים גם כמתנה:

פקק לבקבוק יין בעיצוב  אשכול ענבים, מתלה שבע ברכות דו צדדי-צבעוני, מתלה חמסה עם רימון ומארז כפיות נוי במוטיבים ייחודיים מבין שבעת המינים.

DANON הום
צילום יחצ

 

המותג האיטלקי פופה משיק בימים אלה את סדרת פלטות ההארה (היילייטרים) SCENTED FACE HIGHLIGHTERS PALETTE. מדובר בסדרת היילייטרים במהדורה מוגבלת -הפלטות מעוצבות בגוונים חמים ועוטפים של חום כהה, בז' מתובל, קפוצ'ינו וורוד, בניחוח עדין של תווי שוקולד לחוויה חושית חדשה בכל מריחה.

פופה
פופה: יח"צ

ב"קנור" משיקים את סדרת רטבי "על האש" במהדורה מיוחדת: רוטב ברביקיו מעושן (350 גרם) ורוטב מרינדה לגריל (340 גרם).

קנור
קנור- יח"צ

 

קבוצת "בן דרור" יבואנית מותגי האופנה וספורט מובילה בישראל, תחל לשווק בארץ את מותג נעלי ילדים האופנתי ומוכר מהעולם: Native-המותג משתמש בשיטות ייצור ייחודיות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה בנעליו דוגמת אצות, קני סוכר וכדומה, חומרים שמעבר לעובדה ששילובם בנעליים עושה טוב לכדור עליו אנחנו צועדים, הוא גם מעניק לנעל נוחות מרבית, עמידות לאורך זמן ולא פחות חשוב – אי ספיגת ריחות.

 

נעלים
צילום: יח"צ

 

COMME IL FAUT משיקה את קולקציית הקיץ החדשה: בגדים שהם בית שאפשר לגור בתוכם, שלא נרצה להוריד מאיתנו. בגדים מרווחים, נעימים, נושמים וגם מחמיאים.

אריאל שליו
צילום: אריאל שליו

סמסונייט, החברה הבינלאומית המובילה בתחום המזוודות והתיקים, משיקה לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2022
קולקציית צבעים חדשה למזוודות האייקוניות S'CURE – במחירים מיוחדים. מדובר בליין המזוודות הקשיחות, האייקוניות המזוהות עם המותג זה למעלה מ- 10 שנים

אסף לוי
צילום: אסף לוי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות