דף הבית / כללי / החמישייה הפותחת (את שלב ההחתמות)

החמישייה הפותחת (את שלב ההחתמות)

אליצור חולון ממשיכה בבנייה לקראת העונה החדשה ומצרפת לשורותיה חמש שחקניות- שלוש ישראליות ושתי זרות

הראשונה מבין החמש היא נופר שלום (29, 1.78 מ'), ששיחקה בשלושת העונות האחרונות בקבוצת בני הרצליה, בהן הספיקה להעפיל לחצי גמר הפלייאוף ואף זכתה בגביע המדינה בשנת 2015. בעברה שיחקה ברמת השרון, מכבי אשדוד, הפועל ראשון לציון ואליצור נתניה. בשנתיים האחרונות נכללת שלום גם בסגל נבחרת ישראל ב- 3X3, ובימים אלה משתתפת במוקדמות אליפות אירופה.
השחקנית המנוסה, לימור פלג, (32, 1.67 מ') שבה לחולון, אחרי עונה אישית טובה בהפועל ראשון לציון ולפני כן במכבי אשדוד ומכבי רמת חן. גם פלג נמצאת בימים אלה עם נבחרת ישראל ב- 3X3 ביחד עם שלום והיא חוזרת לחולון לקדנציה שניה, אחרי קדנציה ראשונה מוצלחת ב- 2012-2013, בה הצליחה, בדומה לעונה הנוכחית, להעפיל עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף.
הצעירה מבין המצטרפות היא שובל אור שלום (18, 1.65 מ'), שמגיעה אחרי ארבע שנים באקדמיה. בימים אלה היא נמצאת עם נבחרת הנערות של ישראל. השחקנית הצעירה גדלה במחלקה הצעירה של בני יהודה ותסגור מעגל עם מאמנה הנוכחי, רועי אייזנברג, שאימן אותה בתחילת דרכה במשך שנתיים בקבוצת הקט-סל.
מאמן הקבוצה, אייזנברג, על ההחתמות תוצרת ישראל: ״במסגרת בניית הקבוצה, אנחנו עובדים על חיזוק השלד הישראלי ואני שמח שהצלחנו לצרף שחקניות מנוסות ומוכשרות, שמעבר להיותן שחקניות טובות, ידועות גם באופי המנצח שלהן והחיבור שהן מביאות לחדר ההלבשה״.
הזרה הראשונה של הקבוצה לעונה הקרובה היא קריסטל ברדפורד (24, 1.85 מ'), בוגרת מכללת סנטרל משיגן. בארבעת עונותיה שם, העמידה ממוצעים של 17 נקודות ושמונה ריבאונדים. בהמשך, נבחרה במקום השביעי בדראפט ה-WNBA על ידי הלוס אנג'לס ספרקס, בה שיחקה בשנת 2015. בעונה האחרונה הצטרפה להפועל פתח תקווה וסיימה עם ממוצעים של 16.5 נקודות ו- 11.6 ריבאונדים, מקום ראשון בליגה.
האחרונה למצטרפות בשלב זה, היא הזרה סאניה צ'ונג (23, 1.73 מ'), בוגרת מכללת קונטיקט. השחקנית, שזכתה בשלושה תארי אליפות מתוך ארבע השנים בהן שיחקה במכללה, הספיקה לשחק גם בליגה הטובה בעולם במדי דאלאס. לקונטיקט הגיעה אחרי שהעמידה ממוצעים מטורפים בבית הספר בו שיחקה, עם למעלה מ- 34 נקודות למשחק. החמש מצטרפות לנועה זליבנסקי, הרכש הראשון של רועי אייזנברג.

בתמונה: שלום מימין ופלג במרכז, במדי נבחרת ישראל (צילום: איגוד הכדורסל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות