דף הבית / כללי / הדרבי של מכבי!

הדרבי של מכבי!

מכבי חוגגת עלייה לגמר הגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
מכבי חוגגת עלייה לגמר הגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

חצי גמר גביע המדינה בכדוריד, חזר להתארח בגן נחום המקומי ואירח למשחק מצוין את שתי נציגות ראשון לציון ושתיים מהקבוצות הטובות העונה- הפועל ראשון לציון ומחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון. מי שהצטיין במשחק, היה לא אחר מאשר השוער ניב פישלוביץ, אקס הפועל וכיום שחקן מכבי.

כבר בפתיחה, פישלוביץ נתן לכולם להבין שהוא הגיע לנעול את השער ועצר שני פנדלים שעזרו למכבי לעלות ל- 3:0. הפועל הגיעה למשחק והצליחה לאזן, לפני שמכבי שוב עלתה ליתרון של שני שערים. המשחק המשיך להיות צמוד, הפועל העבירה הילוך והצליחה לעלות ליתרון ראשון של 10:9. בדקה ה-24 של ההתמודדות ספג סהר שחק מהפועל, כרטיס אדום ישיר ומכבי ניצלה זאת בשביל ריצת 3:0 שהחזירה להם את היתרון. עידן מימון ביקש פסק זמן אך יתרון שני השערים נשמר עד להפסקה ומכבי ירדה כשהיא מוליכה 14:12.

פישלוביץ נועל את השער- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
פישלוביץ נועל את השער- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה, מכה נוספת למימון והפועל, כשגם שי נתן שספג הרחקה שלישית, ראה את הכרטיס האדום. ובכל זאת, למרות הסגל שהידלדל, הפועל המשיכה להילחם והצליחה להשוות ל- 16:16. מי שהגיב מיד היה איוון קראציץ שהמשיך יכולת טובה מהמחצית הראשונה וכבש שני שערים בשביל להחזיר את היתרון למכבי. שער נוסף של שניר ונציה, שלח את מימון לבקש פסק זמן, אך פישלוביץ ביכולת פנומנלית בשער, מנע מהאדומים להתקרב כשמהצד השני ההתקפה של מכבי המשיכה להגדיל את היתרון. בדקה ה-48, מורחק ראשון למכבי, דור קלדרון, אך המומנטום של הצהובים לא נהרס והיא המשיכה להגדיל את היתרון בדרך לניצחון ענק וכרטיס לגמר!

כבשו למכבי ראשל"צ: ירמי סידי (6 פנדלים) ואיוון קראצ'יץ' 8 כל אחד, שרון שלם 5, שניר נציה 3, עמית סטלמן 2, דור קלדרון וצח מלול 1 כל אחד. ניב פישלוביץ' הצטיין עם 16 עצירות מ-36 זריקות (44%)

כבשו להפועל ראשל"צ: יובל גררה ודושקו צ'ליצ'ה 4 כל אחד, יותם טל ושון סלס 3 כל אחד, ליובימיר יוסיץ' ועומר גרא 2 כל אחד, עוז חממי, סהר שחק, איתי סורקיס ועומר אליאס 1 כל אחד.

מאמן מכבי- ג'ו מתתיה היה מאושר בסיום אבל חזר מהר אל הקרקע: "אני מאוהב בשחקנים שלי, אנחנו שמחים מאד, אבל זו רק חצי הדרך. שום דבר לא בא לנו בקלות, זה משחק שהתכוננו אליו הרבה זמן, אבל אנחנו כבר עושים את הסוויץ' וביום שישי מחכה לנו אשדוד. ניב פישלוביץ מושלם בשבילנו. הוא רגוע והוא חבר והוא מדהים, כיף לי מאוד שהוא איתי".

מאמן הפועל עידן מימון שהיה מאוכזב וכועס בסיום, אמר: "היינו שם 45 דקות, אין לנו את הפריבילגיה לאבד שני שחקני הגנה וניסינו לאלתר דברים מסוימים, זה הצליח עד תחילת החצי השני אבל בסוף לא היה לנו את הכוח וכשהגענו למצבים לא עשינו גולים. על כל החטאה חטפנו בצד השני. אין לי שום טענה לשחקנים, יש לנו מגבלות מסוימות, אנחנו משתדלים לתקן אותם, החבר'ה מאוד רוצים, אבל זה עדיין לא מספיק כנראה".

גררה נעצר בגן נחום- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
גררה נעצר בגן נחום- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

המצטיין במשחק- ניב פישלוביץ: "שמחתי שיכולתי לעזור לקבוצה במשחק החשוב כל כך. אני מאוד שמח והתחושות טובות. יש לנו צוות נהדר של שוערים ויש עם מי לעבוד. אני יודע שהאחריות היא עלי בתור שוער ראשון, אבל יש תמיד עם מי לעבוד גם אם מישהו צריך לעמוד בין הקורות במקומי".

מי שתחכה למכבי בגמר ותנסה לגזול ממנה את התואר בו היא מחזיקה, תהיה לא אחרת מאשר אלופת המדינה- הפועל אשדוד, שניצחה בחצי הגמר השני את עירוני רחובות ובמכבי ראשון לציון מקווים שישחזרו את שנת 2014 בו הניצחון בחצי הגמר על הפועל באותו האולם בגן נחום, בישר את זכייתה העתידית של הקבוצה בגביע המדינה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות