דף הבית / כללי / הדחה כואבת

הדחה כואבת

זה היה כואב במיוחד. רגע לפני כניסת חג הסוכות, אירחה מחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון, את קבוצת גורניק מפולין למשחק השני במסגרת גביע האיגוד האירופאי כשהיא סוחבת אחריה פיגור של שלושה שערים מהמשחק הראשון בפולין. הפתיחה של המשחק הייתה של הפולנים וראשון לציון נקלעה לפיגור מהיר של 5:2. אך ריצת 5:0, הובילה למהפך ופתחה את המשחק מחדש כשמחזיקת הגביע מצליחה לשמור על שער נקי במשך עשר דקות! עד למחצית הצליחה ראשון לציון להגיע לפער השערים הנדרש כשירדה להפסקה ביתרון 12:9. המומנטום של הכחולים צהובים נמשך גם עם פתיחת המחצית השנייה, הפער גדל לארבעה שערים והשלב הבא כבר נראה באופק, אך אז הפולנים התעוררו ובריצת 4:0, איזנו את התוצאה כשמאמן הקבוצה ג'ו מתתיה, מנצל את פסק הזמן האחרון שלו כבר בדקה ה-43 של המשחק.  גורניק הצליחה להפוך את התוצאה ולהוליך 18:16, אך שחקני ראשון לציון לא ויתרו על המפעל בקלות והצליחו לאזן את התוצאה. שלוש דקות לסיום, מהפך נוסף במשחק כשראשון לציון מוליכה 22:20, אך בדקה האחרונה נשרקה עבירת תוקף לחובתו של ולדי קופמן, הפולנים ניצלו זאת בשביל לכבוש שער אחרון ולמרות ניצחון 22:21, הודחה מכבי ראשון לציון מהמשך המשחקים בעקבות ניצחון פולני 29:26 במשחק הראשון. כבשו:  ולדי קופמן 7, דור קלדרון 6, עמית סטלמן 4, יואב נאמן 3, קסם עמיאל ושניר נציה 1 כ"א. משחקי הליגה המקומית יצאו לפגרת הנבחרת ובמחזור הבא שייערך בסוף השבוע הבא, תארח הקבוצה את א.ס רמת השרון.

קבוצת הנוער השתתפה במהלך חג הסוכות בטורניר יניב לזכרו של אלכס יניב שחקן עבר בחולון, שאירחה את האירוע. בטורניר לקחו חלק קבוצות הנוער של מכבי, בני הרצליה, דימונה, רחובות, חולון ואס"א תל אביב. מכבי ראשון לציון העפילה למשחק הגמר מול בני הרצליה וניצחה בו 31:28 בדרך לזכייה בטורניר. במקביל נערכו משחקים גם לקבוצות הנערות של מכבי ראשון לציון, רמת השרון, חולון ובני הרצליה כשקבוצת הנערות של ראשון לציון הפסידה בגמר 30:20 לחולוניות וזכו במקום השני בטורניר.

הפסד כואב לפולנים- צילום מכבי ראשון לציון
הפסד כואב לפולנים- צילום מכבי ראשון לציון
יתמקדו בליגה המקומית- צילום מכבי ראשון לציון
יתמקדו בליגה המקומית- צילום מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות