דף הבית / כללי / האלופה מול האחרונה- סיבוב שני

האלופה מול האחרונה- סיבוב שני

ההגרלה, זימנה לאלופת המדינה את המשחק הקל ביותר שיכולה הייתה לבקש, וביום שישי היא תפגוש בפעם השנייה בתוך שבועיים, את הפועל קריית אונו שנמצאת במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם מאזן "מושלם" של 11 הפסדים, אך הצליחה להפתיע ולנצח דווקא במשחק הגביע, והדיחה את נס ציונה בדרך למפגש הלא רצוי מבחינתה- עם מכבי ראשון לציון.
כאמור, במפגש הליגה שהתקיים בין שתי הקבוצות לפני כשבועיים, הביסה האלופה 38:21 את אונו החלשה. הסיכוי שהקבוצה ממרתף הטבלה, תצליח לעשות סנסציה ולהדיח את מכבי ראשון לציון ברבע הגמר, הוא אפסי, וחניכיו של סער פרנקל, צפויים לטייל בדרך אל חצי הגמר.
עוד לפני משחק הגביע, קיימה הקבוצה משחק השלמה במסגרת הליגה. היא יצאה לרמת השרון וחזרה עם ניצחון שהקפיץ אותה אל המקום השני בטבלה, נקודה פחות מהיריבה העירונית שבפסגה.
המשחק נפתח מצוין מבחינת האלופה. רמת השרון אומנם כבשה את השער הראשון במשחק, אך תוך דקות זה הפך ל- 6:2 לצהובים כחולים, ואחרי רבע שעה 11:6. עד למחצית, ההפרש גדל והתוצאה בירידה להפסקה הייתה 19:12 למכבי.
האלופה המשיכה ללחוץ על הגז, ועלתה כבר להפרש של תשעה שערים, רמת השרון ניסתה לחזור וצימצמה עד לשישה שערים, אך הסיום היה של שחקני ראשון לציון שלא הרשו לעצמם להפסיד בחג המכבים. 32:26 בסיום. בר מסורי, שרק חזר מפציעה, הצטיין עם 7 שערים, עומר גרא, לואיס פיליפה ושי הרשקוביץ 4 כל אחד וריסטנוביץ בשער, סיפק 12 עצירות.
מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "חג המכבים, חג שמח. זה אולי המשחק הכי טוב שלנו השנה, והוא בא בזמן לפני רבע גמר הגביע שמבחינתי הוא מאני-טיים. באנו מוכנים. עשינו התאמות, ורצינו ל'התפוצץ'. אנחנו מסיימים נקודה פחות מהפועל ראשל"צ שבמקום הראשון. היו לנו הרבה עליות וירידות בסיבוב הראשון. היו לנו תקלות קטנות בדרך, אבל צריך לדעת להיבנות מהדברים הללו".
במהלך החג, הגיעו שחקני הקבוצה הבוגרת אלדר שיקלושי ולואיספה ריינה לאימון קבוצת הילדים ז'4 אותה מאמן איציק רודיק. הצמד, העביר עם הדור הצעיר את האימון, ואף חילק להם מתנות לכבוד החנוכה בדמות סופגניות וגלויות חתומות. החיוך, לא ירד מפניי הילדים, עד לסיום המפגש החגיגי.

מסורי, הצטיין עם שביעייה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סטלמן בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הבוגרים מפתיעים את הילדים- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות