דף הבית / כללי / האדומות לא עוצרות

האדומות לא עוצרות

רוצות להצמד לפסגה- צילום מכבי ראשון לציון
רוצות להצמד לפסגה- צילום מכבי ראשון לציון

הקבוצה אירחה את מ.כ חולון החזקה ולמרות פתיחה מהוססת שאיפשרה לחולוניות להוליך בתחילת המשחק, החניכות של ג'וני אולייניק, לקחו את העניינים לידיים ועד לסיום המחצית הספיקו להפוך את התוצאה בדרך ליתרון 16:13. לאורך כל המחצית השנייה הוליכו האדומות בהפרש שנע בין 1-4 שערים ובסיום השיגו עוד שתי נקודות ונותרו בפסגת טבלת הליגה הלאומית עם ניצחון 28:24.

מאמן הפועל ראשון לציון ג'וני אולייניק, אמר בסיום: "המשחק לא היה קל עבורנו והקבוצה לא הראתה את היכולת שלה על המגרש. למרות החטאות רבות במהלך המחצית השנייה, אנחנו נמשיך להשתפר ממשחק למשחק ונלמד מהטעויות, זו רק ההתחלה ואנחנו עם הפנים קדימה". הערב (חמישי), תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה. קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון ששיחקה עד עכשיו משחק אחד בלבד, תארח ביום שישי בבית מכבי את אלופת המדינה- ארזים רמת גן בתקווה לרשום ניצחון יוקרתי ולשמור על מאזן מושלם.

מושלמות. צילום הפועל ראשון לציון
מושלמות. צילום הפועל ראשון לציון

בגזרת הגברים, המשחק המרכזי של המחזור ייערך ביום שישי בנחלת יהודה כשהפועל ראשון לציון הנמצאת בראש הטבלה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, תארח במגרשה את אלופת המדינה הפועל אשדוד שאף היא במאזן מושלם אך עם משחק אחד פחות בקרב ישיר על המקום הראשון בטבלה. בזמן פגרת הנבחרת קיימה הקבוצה משחק אימון מול קריית אונו וניצחה 37:29. המשחק התחיל צמוד עד לפסק זמן מעורר של עידן מימון, אחריו חזרה הקבוצה טובה יותר והתחילה להגדיל את הפער בהדרגה. במחצית הוליכה הפועל 16:12. האדומים העבירו הילוך ובמחצית השנייה נכבשו הרבה יותר שערים. שחקניו של עידן מימון לא נתנו לקריית אונו שום סיכוי להתקרב עד לניצחון המשכנע. כבשו: עומר אליאס 9, דושקו צ׳ליצה 6, עומר גרא 5, שון סלס, אופק שטיינר, איתי סורקיס ועידו פלח 3 כל אחד, יוסיץ ליובמיר וסהר שחק 2 כל אחד ויותם טל 1.

גם מכבי ראשון לציון עדיין ללא הפסדים ושיחקה עד כה שני משחקים בלבד בעקבות השתתפותה בגביע האתגר האירופאי. מחזיקת הגביע תחזור אל משחקי הליגה עם מפגש ביתי מסקרן מול רמת השרון. אוהדי הקבוצה יזכו ליהנות מהצגה כפולה כשמשחק הגברים יתקיים כמנה עיקרית לאחר משחק הנשים. צמד המשחקים יחל בשעה 2 בצהריים בבית מכבי.

אימון מוצלח מול קרית אונו- צילום הפועל ראשון לציון
אימון מוצלח מול קרית אונו- צילום הפועל ראשון לציון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות