דף הבית / כללי / דע את היריבה

דע את היריבה

ביום שישי שעבר, התקיימה בברצלונה הגרלת הבתים של מפעל היורוקאפ האירופאי בו תשתתף השנה מכבי ראשון לציון. הקבוצה של גיא גודס, שובצה לבית א', ובהגרלה נקבע כי יריבותיה בשלב הראשון יהיו: פרומית'אס פטראס היוונית, רציופארם אולם הגרמנית, וירטוס בולוניה האיטלקית ומונקו ואנדורה מהליגה הצרפתית והספרדית בהתאמה.

פטראס מיוון, לא נחשבת לאחת מאריות הליגה המקומית אך העונה האחרונה הייתה עונה גדולה עבורם. הקבוצה הגיעה עד לגמר הפלייאוף היווני והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות. זוהי קבוצה רעבה שבשנים האחרונות עלתה ליגה אחר ליגה בדרך לצמרת הליגה היוונית.

אולם הגרמנית, הגיעה בעונה האחרונה עד לרבע גמר הפלייאוף המקומי ולטופ 16 ביורוקאפ. זוהי העונה השמינית שלה ברציפות שהיא לוקחת חלק בזירה הבינלאומית והניסיון אמור לעזור לה מאוד במיוחד בשלב הבתים.

אנדורה סיימה את העונה האחרונה בחלק התחתון של הליגה הספרדית אך בזירה הבינלאומית הצליחה יותר והגיעה עד לחצי גמר היורוקאפ. מונקו מצרפת סיימה עונה מצויינת, הגיעה עד לגמר הפלייאוף הצרפתי והודחה בטופ 16 ביורוקאפ. את הקבוצה מאמן אחד משחקני העבר הגדולים- סשה אוברדוביץ והיא תכוון גבוה גם השנה.

בולוניה האיטלקית היא ללא ספק הקבוצה המרשימה ביותר בבית של ראשון לציון עם עשרות זכיות מקומיות וגם זכיות בגביעי אירופה השונים. גם בעונה שעברה הוסיפה תואר בינלאומי לארונה כשזכתה בליגת האלופות ובכלל המועדון נמצא בנסיקה מאז חזר לצמרת הליגה האיטלקית לפני שלוש שנים.

בשלב הבתים יתמודדו 24 קבוצות בארבעה בתים, הקבוצות תשחקנה שני מחזורי משחקים ובסך הכל עשרה משחקים בשלב הראשון. לאחר מכן כל ארבעת הראשונות בכל בית יעברו לשלב ה-טופ 16 שיתקיים גם הוא בשיטת הבתים ומשם שתי הראשונות בכל בית יעברו לשלב רבע הגמר משם תתחיל שיטת סדרות של הטוב משלושה משחקים עד לקביעת האלופה. בסך הכל קיבלה ראשון לציון הגרלה די סבירה והיא אמורה לסיים בין ארבעת הראשונות ולהעפיל לשלב הבא. המשחקים ביורוקאפ יחלו בחודש אוקטובר בו גם תיפתח ליגת העל. קודם לכן במהלך חודש ספטמבר, יתקיימו משחקי גביע ווינר ומכבי ראשון לציון תגיע כמחזיקת הגביע ותנסה לשמור על התואר הראשון של העונה.

עוד שלושה חודשים לג'אמפ- גודס. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
עוד שלושה חודשים לג'אמפ- גודס. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
בקרוב באירופה- הקהל הכתום. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
בקרוב באירופה- הקהל הכתום. צילום עודד קרני מנהלת הליגה

 

  1. בקרוב באירופה- הקהל הכתום. צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות