דף הבית / כללי / דאבל בריבוע

דאבל בריבוע

אחרי הזכייה באליפות המדינה, קבוצת נערים ט', וילדים ח', של המועדון האדום השלימו גם זכייה בגביע וסגרו את עונת המשחקים המצוינת של הפועל ראשון לציון. בשבת האחרונה נערך בהדר יוסף, יום גמרי הגביע המסורתי והחגיגי ובו לקחו חלק שתי הקבוצות ממחלקת הנוער האדומה. המשחק הראשון הפגיש את אלופת המדינה הטרייה קבוצת ילדים ח' שפגשה בגמר את עירוני רחובות. הילדים המודרכים על ידי המאמן אביתר גבעון  היו טובים יותר מהרגע הראשון, הציגו יכולת התקפית גבוהה מאוד וכבשו לא פחות מ-51 שערים בדרך לניצחון קליל 51:37 והנפת הגביע. בכך השלימו הילדים זכייה בדאבל תוך פחות משבוע. מי שנבחר למצטיין במשחק הוא השוער רוי חן, כשבצד ההתקפי היה זה אור עובדיה, שהצטיין עם 15 שערים. עוד כבשו: שרון אסף ויואב פלח 7 שערים כל אחד.

״התכוננו למשחק קשה שיהיה צמוד עד הסוף. אני שמח מאוד שהצלחנו להעלות את הרמה, לשחק כדוריד ברמה גבוהה ולנצח בהפרש משכנע. מגיע לילדים כל הכבוד על המשחק ובכלל על עונה מושלמת. נהניתי איתם ואני אוהב אותם מאוד".

במשחק השני פגשה אלופת המדינה קבוצת נערים ט' של המועדון אותה מאמן דביר גולדשטיין, את קבוצת הנערים של מכבי תל אביב. גם במשחק הזה השליטה של האדומים לא הוטלה בספק והם חגגו את הזכייה בגביע עם ניצחון 36:27 כשהיא מסיימת עונה מושלמת ללא אף הפסד! גם במשחק הזה הצטיין העומד בשער, טל פלד. בן גונן היה הבולט בצד ההתקפי עם 10 שערים כשקובי בזק הוסיף 9 ואורי פלח כבש 8 שערים.

המאמן דביר גולדשטיין אמר בסיום: ״זכינו בדאבל לאחר עונה מושלמת ללא הפסדים, זכיתי לאמן קבוצה של שחקנים אינטליגנטים ומוכשרים שהם גם חברים טובים, מגיע להם שאפו ענק, יום גדול למועדון הפועל ראשון כדוריד!״. יומיים קודם לכן, הפסידה קבוצת הנערים בגמר הגביע להפועל קריית אונו 42:32. בשורות הקבוצה הצטיינו איתי בובליל עם 9 שערים, שקד לוי וגלעד יזרעאלי עם 5 כל אחד.

בתחילת השבוע חגג המועדון בטקס מפואר וחגיגי את סיום העונה של מחלקת הנוער, בו כיבד בנוכחותו גם ראש העירייה רז קינסטליך כשגם חברי "ניצני ראשון" מהעמותה למען ילדים נכים, הגיעו לחגוג עם המחלקה.

נערים ט והגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
נערים ט והגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הילדים עם הגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הילדים עם הגביע- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות