דף הבית / כללי / גלית פרנקו והדס פירוז

גלית פרנקו והדס פירוז

כתובת: ראשון לציון
טלפון:

גלית והדס הן שתי אחיות ומדריכות רוחניות המנהלות עסק משותף שמציע מגוון של סדנאות העצמה וקורסים בשיטת תטא הילינג, שיטה שתסייע לכם לקבל תשובות מדויקות ייעוץ והדרכה בזמן אמת במגוון תחומים כמו זוגיות, פרנסה, מעבר דירה ועוד נוספים. תטא הילינג היא שיטה שמתפתחת בעולם בצעדי ענק בזכות הפשטות והקלות של שינוי אמונות בתת המודע.

תת המודע שמהווה 95% מהמוח האנושי, אחראי על תוצאות חיינו ולכן כאשר רוצים שינוי צריך ליצור אותו קודם כל בתת המודע שהוא הנווט שלנו להצלחה או כישלון, אהבה או העדר אהבה, חיי שפע או חיי חוסר.

השיטה חושפת בפנינו דרך קלה לזיהוי האמונות המעכבות וכיצד ניתן לסכרן את תת המודע עם המודע על מנת שיתמוך ברצונות שלנו. בשיטה מקבלים גישה ישירה לתת המודע כדי להגיע לשורש של מה שמעכב אותנו בחיים וממש בקלות מתכנתים את תת המודע שיהיה מסונכרן עם המודע. במודע אנחנו רוצים להיות בריאים, שמחים, מאושרים, עשירים ומצליחים אך השאלה היא מה יש בתת המודע? בו למעשה מאוחסנים כל הזיכרון שלנו – גם מהילדות וגם מגלגולים קודמים. בשיטה זו מתחברים לבורא שברא אותנו, אוהב אותנו ורוצה לתת לנו את כל הטוב  כשהכול תלוי בכלי שהכנו. בקורס עוברים תהליך מרגש ומעצים, משחררים המון שלילי מחיינו ולומדים איך לחיות מתוך אושר, שמחה, אהבה ואמונה ולמה? כי אנחנו ניצוץ אלוהי ואנחנו ראויים לכל השפע הטוב שיש ביקום. החיבור לבורא מחבר אותנו לעצמנו, לאהבה עצמית והשיטה היא קלה ליישום, השינויים הם מהירים ומרחיקי לכת. בקרוב, צמד האחיות מראשון לציון מומחיות בתחום ומלמדות כבר עשר שנים, יעבירו גם סדנת "נשים פורצות דרך" בזום ויציעו קורס דיגיטלי של העצמה נשית רוחנית.

מיקום הסדנה משתנה מפעם לפעם בבתים ברחבי ראשון לציון, יש להתעדכן לפני הסדנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות