דף הבית / כללי / בשעה טובה!

בשעה טובה!

שתי הקבוצות המדורגות בתחתית הטבלה, נפגשו למשחק העונה מבחינתן, ובסופו יצאה ראשון לציון עם היד על העליונה וניצחון 85:73, שהעלה אותה אל מעל הקו האדום על חשבון בני יהודה. היה זה הניצחון השני של ראשון לציון העונה, כשגם הראשון היה על אותה הקבוצה.
היה זה ערב מצוין של אנטוניה נינג'יפה שסוף סוף "התפוצצה" וסיימה עם 32 נקודות ו- 16 ריבאונדים. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים כשבסופם התוצאה הייתה 55:55. עם פתיחת הרבע האחרון, ברחו בנות ראשון לציון לשש נקודות הפרש, והגדילו אותו עד לסיום.
עוד קלעו: ארלן ויקטוריה ג'רוזס 17 (15 ריבאונדים), עדן פורת 12, סידני קולסון 8 (10 אסיסטים), דניאל רבר 9, דניאל קארש 6, עדי רחל לוקס 1.
מי שקלעה 9 נקודות וחגגה ניצחון במשחק הבכורה שלה בקבוצה, היא השחקנית דניאל רבר (21, 1.82) שהצטרפה אל הסגל של רועי לזר. רבר, נמנית עם סגל נבחרת ישראל ובארבע השנים בהן היא משחקת בליגת העל, הספיקה לעבור בקבוצות אס"א ירושלים ורמת השרון. היא חוזרת לשתף פעולה עם חברתה- עדי לוקס, אחרי שהשתיים שיחקו יחדיו בנבחרת הנערות בשנת 2014. בראשון לציון מקווים שהחיזוק המשמעותי, יעזור לקבוצה להישאר בליגה. במחזור הקרוב משחק ביתי מול א.ס רמת השרון.

דניאל רבר במדי הנבחרת- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות