דף הבית / כללי / בריצה אל הניצחון

בריצה אל הניצחון

בלתי ניתן לעצירה- אריאל באילת. צילום רז גליל מנהלת הליגה
בלתי ניתן לעצירה- אריאל באילת. צילום רז גליל מנהלת הליגה

אחרי שני הפסדים רצופים שהעמידו בסכנה את המקום השלישי בו נמצאת הקבוצה, היא יצאה למשחק חשוב באילת ולא חשבה על שום אופציה אחרת מלבד ניצחון על היריבה מהתחתית. עוז בלייזר פתח טוב ועזר לעלות את ראשון לציון ליתרון 6:2, לפני שאילת התחילה לשחק והפכה את התוצאה. במצב של 20:14 למקומיים, הזעיק גיא גודס פסק זמן אבל דווקא אילת חזרה ממנו טוב יותר וברחה ליתרון של 9 נקודות לפני שסווינג מזער נזקים והרבע הסתיים בפיגור 25:21. אילת פתחה את הרבע השני עם ארבע נקודות רצופות שהעלה אותם ליתרון 8, אך מהרגע הזה הכל התהפך. אדם אריאל איפס את הידית והחל לצלוף מחוץ לקשת. המילטון שהיה אנמי עד לאותו הרגע, התעורר גם הוא, בורדיון, שעוד לפני השריקה הראשונה קיבל פרחים מקבוצתו לשעבר, הצטרף לחגיגה, שמח לקלוע שלשה אחר שלשה לסל של האקסית והפועל ראשון לציון סגרה מדהימה ונדירה של 27:0! בדרך אל 50:32 ששבר את אילת לחלוטין. את הרבע סיימה ראשון לציון בתוצאה 33:10 ולהפסקה ירדה כשהיא מובילה בבטחה 54:35.

לא ריחם על האקסית- בורדיון. צילום רז גליל מנהלת הליגה
לא ריחם על האקסית- בורדיון. צילום רז גליל מנהלת הליגה

המומנטום הכתום המשיך גם עם פתיחת המחצית השנייה, אילת נעלמה לחלוטין והתוצאה נסקה ל- 62:37 ובהמשך ל- 70:42. אילת איבדה עשתונות, חטפה שתי טכניות ובראשון לציון החגיגה נמשכה כשהכתומים פשוט מסרבים להחטיא בדרך אל 74:45 בתום הרבע השלישי. אילת עוד הספיקה לרוץ 11:0, אבל זה לא ממש השפיע על המגמה במגרש, כשאדם אריאל המשיך להלום מחוץ לקשת בדרך להשוות את שיא הקריירה שלו בנקודות. בדקות הסיום גיא גודס, הכניס אל הפרקט את הצעירים מסוף הספסל וגם ניב בלול הצטרף אל החגיגה עם ארבע נקודות ראשונות העונה. בסיום- 94:72 במשחק הטוב ביותר של הכתומים מתחילת השנה, ניצחון שביסס אותם במקום השלישי. קלעו: אריאל (4-7 לשלוש) וסווינג 19 כל אחד, המילטון 14 (7-7 לשתיים), בורדיון וקלי 11 כל אחד, בלייזר 9 (4-4 מהשדה), מונרו 7, בלול 4. הקבוצה סיימה את המשחק עם 88 אחוזים מטווח 2 הנקודות שכללו שלוש החטאות בלבד, זאת בנוסף ל-11 שלשות שקלעה. ביום שני, תחזור הקבוצה אל בית מכבי במטרה לחבר שני ניצחונות רצופים כשתארח את גלבוע גליל.

ערב קליעה מושלם, בלייזר- צילום רז גליל מנהלת הליגה
ערב קליעה מושלם, בלייזר- צילום רז גליל מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות