דף הבית / כללי / ברוכים הבאים לעונה

ברוכים הבאים לעונה

אחרי שפתחה את העונה עם תבוסות בשתי המסגרות, מכבי ראשון לציון נראית הרבה יותר טוב ובשבועיים האחרונים רשמה שני ניצחונות ליגה וגם ניצחון בכורה ביורוקאפ.

במוצאי שבת אירחה הקבוצה בבית מכבי את העולה החדשה לליגת העל- מכבי חיפה. לחיפה היה זה משחק הליגה הראשון אחרי סיבוב משחקים בארצות הברית. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ואחוזי הקליעה משני הצדדים בעיקר במחצית הראשונה, היו נוראיים. האורחים פתחו טוב ועלו ל- 8:2 מהיר. סווינג ומונרו התחילו להיכנס לעניינים והחזירו את התוצאה להיות צמודה, אבל חיפה סיימה את הרבע הראשון ביתרון 16:13. ברבע השני התחיל להתעורר הכוכב של הקבוצה- ג'ונתן ויליאמס, אבל חיפה לא התרגשה וברחה שוב ליתרון של תשע נקודות. גם ברבע השני סבלו שתי הקבוצות מאחוזים רעים והמחצית הסתיימה בתוצאה 36:31 לחיפה. הירוקים עוד הצליחו לשמור על היתרון לכמה דקות, אך סווינג, המילטון ו-ויליאמס הצליחו בסופו של דבר להפוך את התוצאה ולהעביר את היתרון הביתה עם ריצת 17:2. בסיום הרבע השלישי ראשון לציון הוליכה 49:48. ויליאמס המשיך במופע האישי שלו בעזרת חבריו שפיטמו אותו בכדורים. ראשון לציון הצליחה לשמור על היתרון הקטן אך הבטוח שלה למשך כל הרבע האחרון עד ל- 62:54 בסיום. ויליאמס כמובן הצטיין עם שורה סטטיסטית של 16 נקודות ו-18 ריבאונדים, אך הקלע המוביל היה המילטון שנמצא בתקופה מצוינת וסיים עם 20 נקודות. עוד קלעו: סווינג 14, טישמן 4, מונרו 3, בורדיון ודוברת 2 כל אחד, בלייזר 1. בורדיון, הצטרף לסגל של גיא גודס, יומיים לפני המשחק מול חיפה כשבמקביל שוחרר הזר המאכזב דבון סאדלר שחתם אחרון מבין הזרים, הספיק לשחק רק במשחק ההפסד למכבי תל אביב והיה חלש. הניצחון על חיפה היה השלישי ברציפות של מכבי ראשון לציון שקודם לכן השיגה ניצחון בבאר שבע 75:69, וחשוב עוד יותר, השיגה את ניצחון הבכורה שלה באירופה כשניצחה את מונאקו 77:72, ניצחון היסטורי וראשון אי פעם במפעל היורוקאפ.

ראשון לציון הייתה טובה יותר מהפתיחה כשדריל מונרו עם פתיחה אדירה מוביל את חבריו ליתרון 20:7 במהלך הרבע הראשון שהסתיים בסופו של דבר בתוצאה 24:17. ראשון לציון הספיקה לברוח כבר ליתרון של 16 נקודות, אך מונאקו הצליחה להתאושש ולחזור למשחק. המחצית הסתיימה ביתרון קטן למקומיים 43:40. מונאקו שמרה על המומנטום עם פתיחת המחצית השנייה ועלתה ליתרון ראשון. הנדנדה נמשכה מספר דקות אך לקראת סוף הרבע השלישי שוב ברחה ראשון לציון וסיימה אותו ביתרון 58:50. עם פתיחת הרבע הרביעי שוב יתרון דו ספרתי לחניכיו של גיא גודס בהובלתו של המילטון שהציג משחק מצוין. ריצת 16:0, הייתה אמורה להוריד את האוויר מהמפרשים של האורחים אך הניסיון עושה את שלו ומונאקו הצליחה שוב לסגור את הפער לשתי נקודות בלבד כשנותרה דקה לשחק. בדקה האחרונה היה זה המילטון שעם קור רוח, שמר על אחוז מושלם מקו העונשין ועל הניצחון בבית מכבי. הוא סיים עם 22 נקודות, 8 אסיסטים ועוד 3 חסימות. ויליאמס הוסיף 17, מונרו 13, סווינג 12, אריאל 7, דוברת 4, בלייזר 2. השבוע (לאחר סגירת הגילוון), אירחה הקבוצה את אנדורה ובמוצאי שבת במסגרת ליגת העל, תארח בבית מכבי את הפועל חולון.

ויליאמס חוגג עם ברודיון- צילום עודד קרני
ויליאמס חוגג עם ברודיון- צילום עודד קרני
המילטון מול מונאקו- צילום עודד קרני
המילטון מול מונאקו- צילום עודד קרני
נועם דוברת מקבל אהבה מהיציע- צילום עודד קרני
נועם דוברת מקבל אהבה מהיציע- צילום עודד קרני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות