דף הבית / כללי / ברוך שובך יובל

ברוך שובך יובל

התגעגענו. הקאמבק של גררה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
התגעגענו. הקאמבק של גררה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

השחקן שהיה פצוע ונעדר זמן רב מהמגרשים, פתח עם הקבוצה את הסיבוב השני ועזר לה לנצח 29:24 בדימונה. המשחק עצמו שעל הנייר היה אמור להיות פשוט עבור השדים האדומים, התחיל צולע ודימונה היו אלו שהוליכו בדקות הראשונות לפני שעוז חממי וסהר שחק דאגו ליתרון ראשון לאדומים בדקה ה-20. למחצית ירדה הפועל כשהיא מוליכה 16:14. במחצית השנייה זה כבר הלך טוב יותר, יובל גררה שנכנס לעניינים כבש שני שערים והיתרון עלה לשישה שערים בשיאו, לפני שדימונה חזרה לעניינים וחתכה את ההפרש בחצי. בסופו של דבר, עוז חממי היה גדול על העולה החדשה ושמר על הניצחון בצד הנכון. חממי ויותם טל הצטיינו עם 6 שערים, סהר שחק הוסיף 4, דושקו צליצה ויוסיץ לובימיר 3 כל אחד, יובל גררה, עידו פלח ואיתי סורקיס 2 כל אחד, שון סלס 1. ביום שישי, תחזור הקבוצה אל אולמה הביתי ותארח בנחלת יהודה את עירוני רחובות אותה ניצחה בסיבוב הקודם 31:24. האדומים מדורגים במקום השלישי, רחובות בשביעי.

הוביל לניצחון, חממי- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הוביל לניצחון, חממי- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

במחלקת הנוער האדומה, ניצחון לקבוצת נוער עילית 30:29 על אס"א תל אביב בתום משחק מצוין וצמוד לכל אורכו. שוער הקבוצה אילי ליבגוט, הציל לאדומים את המשחק עם עצירה גדולה בשניות הסיום של המשחק. קבוצת נערות י', של המאמן חן ליבגוט, ניצחה את ארזים רמת גן 26:22 אחרי שהייתה בפיגור במחצית הראשונה. קבוצת נערות י', של ג'וני אולייניק, נוצחה 38:25 על ידי רמת השרון.

הציל ניצחון לנוער, אילי ליבגוט. צילום הפועל ראשון לציון
הציל ניצחון לנוער, אילי ליבגוט. צילום הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות