דף הבית / כללי / בניגוד לשמועות: אין מורה חולה בקורונה בראשון לציון

בניגוד לשמועות: אין מורה חולה בקורונה בראשון לציון

עמיתת הוראה בת 19 שמלמדת אנגלית בבית ספר היסודי "ניצנים" בראשון לציון, נכנסה ביום חמישי לבידוד ביתי, בהתאם לנהלי משרד הבריאות. היא חשה בטוב וללא כל תסמיני מחלה, אבל בעקבות ההנחיות לחוזרים מאיטליה – היא נכנסה לבידוד בביתה.

בניגוד לשמועות שנפוצו בעיר, אין מורה חולת קורונה בראשון לציון. עמיתת ההוראה בת ה-19 חזרה מאיטליה ביום ראשון והשתתפה בפעילות בית הספר במהלך השבוע. בעקבות הנחיית משרד הבריאות ביום רביעי בערב, עמיתת ההוראה נכנסה לבידוד ביתי ביום חמישי.

יצויין כי היא חשה בטוב, ללא תסמיני מחלה, לא עלה חשש שהיא נדבקה אך היא פועלת בהתאם להנחיות ושוהה בבידוד בביתה. הורי בית הספר עודכנו, אך בהתאם להנחיות משרד הבריאות לא נדרשת כל פעולה לגבי המעגל השני של מי ששהו במחיצתה.

ראש העיריה, רז קינסטליך: "אנו עומדים בקשר עם משרד הבריאות ביחס להנחיות ומקפידים על התנהלות אחראית בהתאם לכללי הזהירות המונעת. מדובר בהליך שגרתי לכל השבים מאיטליה שלא צריך לעורר חשש בקרב ההורים."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות