דף הבית / כללי / בן הצטרף למשפחה

בן הצטרף למשפחה

חיזוק ישראלי משמעותי לקבוצה של גיא גודס שבסוף השבוע שעבר החתימה בשורותיה את הסנטר בן אלטיט (26, 2.08) שיתפוס את מקומו של איתי שגב שעבר לצד השני וישחק בנהריה. אלטיט, שיחק בעונה שעברה בשתי נציגות הצפון כשהתחיל את העונה בגלבוע וסיים אותה בנהריה. הוא רשם ממוצעים של 4 נקודות ועוד 2.5 ריבאונדים ב-17 דקות ממוצע למשחק. את משחקו הטוב ביותר רשם במחזור האחרון של הליגה הסדירה כשקלע 11 נקודות וקטף 9 ריבאונדים דווקא נגד הקבוצה בה גדל, מכבי תל אביב. בראשון לציון הוא צפוי לשחק ולתרום הרבה יותר. הסנטר הישראלי הנכלל גם בסגל הרחב של נבחרת ישראל, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועם חזרתו ארצה אחרי שנה במכללת בראיינט, שיחק בבני הרצליה ומשם חזר אל קבוצת האם שלו בתל אביב יחד עמה זכה בשני גביעים, אליפות וגם בתואר היורוליג. במקביל, שיחק במסגרת הכרטיס הכפול בקבוצות אליצור רמלה ועירוני רמת גן מהליגה הלאומית. בהמשך היה חלק משמעותי מקבוצות מכבי קריית גת ומכבי אשדוד ומשם עבר צפונה עד לעונה האחרונה. סגנית אלופת המדינה מאמינה שבשורותיה יעשה אלטיט קפיצה משמעותית ויעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה.

ביום שני פרסמה מנהלת הליגה את תוכנית משחקי גביע ווינר שיתקיימו בחודש ספטמבר. כזכור, מכבי ראשון לציון היא מחזיקת גביע ווינר והיא תפתח את העונה באופן רשמי עם משחק בית מול עירוני נהריה. המשחק יתקיים ביום חמישי- 19 בספטמבר ואם תנצח, תפגוש ראשון לציון את הקבוצה אותה הדיחה בעונה שחלפה ברבע גמר הפלייאוף- הפועל חולון. משחק הגמר יתקיים ב- 28 לספטמבר.

בזמן שהקבוצה הבוגרת ממשיכה להתארגן לקראת העונה שבפתח, הצעירים בשחקני הסגל- רוני דוברת וטל פלד, משלבים כדורסל עם טיול מהנה במסגרת אליפות אירופה דרג ב' של נבחרת הנוער של ישראל המתקיימת ברומניה. הנבחרת אשר דוברת הוא הקפטן שלה, דורסת את יריבותיה בזו אחר זו בתוצאות שלא נעים כמעט לעלות על הכתב. ביום ראשון הביסה את איסלנד 97:53 וזה עוד היה המשחק הצמוד ביותר שלה. דוברת תרם 11 נקודות ופלד הסתפק בארבע נקודות בלבד. יומיים קודם לכן רמסה את נבחרת לוקסמבורג בתוצאה ההזויה- 100:31. טל פלד הצטיין עם 12 נקודות ונועם דוברת הוסיף 10. במשחק הפתיחה, הביסה הנבחרת את היריבה מנורבגיה בתוצאה 93:46 כשנועם דוברת הצטיין עם 24 נקודות ופלד הוסיף 9. השבוע, פתחה הנבחרת את השלב השני באליפות עם משחק מול צ'כיה.

עובר לכתום- אלטיט. צילום מנהלת הליגה
עובר לכתום- אלטיט. צילום מנהלת הליגה
רוצים לשמור על התואר הראשון של העונה- צילום מנהלת הליגה
רוצים לשמור על התואר הראשון של העונה- צילום מנהלת הליגה
דורסים את כולם. דוברת ופלד עם חבריהם לנבחרת הנוער- צילום איגוד הכדורסל
דורסים את כולם. דוברת ופלד עם חבריהם לנבחרת הנוער- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות