n
דף הבית / כללי / במוצאי שבת הקרובה: חגיגות המימונה ברחבי העיר

במוצאי שבת הקרובה: חגיגות המימונה ברחבי העיר

המשנה לראש העיר עידן מזרחי, יו"ר ועד ההורים יניב עזרן, ושלומי עמר מפיק אירועי חינות "אגדות קזבלנקה" יפתחו את ביתם לחגיגות המימונה המסורתיות.

מימונה
צילום: שלומי עמר

במוצאי שבת הקרובה יחגגו תושבי העיר את חג המימונה אחרי שנתיים של נגיף הקורונה, המשנה לראש העיר עידן מזרחי יעשה השנה את המימונה ה-12 במסעדת ה"פריים" שבקניון עזראלי הזמר מושיקו מור יגיע להרים את הקהל בהופעה מיוחדת, ראש העיר רז קינסטליך מוזמן, חברי מועצה וחברי כנסת. כזכור שנה שעברה אירח עידן את הזמרת זהבה בן יוצאת האח הגדול.

לגל גפן ראשון לציון אומר מזרחי" המימונה זו מסורת נהדרת שאני עושה ב12 שנים האחרונות, כשיש סיבה למסיבה אני בעד, בטח אחרי שנתיים לא פשוטות של קורונה, יהיו מופלטות, תהיה תפאורה אותנטית, מושיקו מור ירים את הקהל ויהיה הרבה שמח, בהזמנות זו אני רוצה לאחל לכל תושבי העיר הרבה בריאות "ותרבחו ותסעדו" הוא מסכם.

 

עידן מזרחי
צילום: עידן מזרחי

 

יניב עזרן יו"ר וועד ההורים מקיף ז " רביבים" חבר בהנהגת ההורים העירונית ופעיל חברתי בשכונת רמב"ם ובעיר. חוגג כל שנה בביתו מימונה מסורתית מבית סבתא רינה עזרן ז"ל .
תרבחו ותסעדו" אורך ימים ושנות חיים לשלום יוסיפו לך " אומר עזרן
אורך ימים , בריאות , אושר,זוגיות, אהבת חינם , אחדות , זה מה שמייצגת המימונה שלנו העזרנים , במימונה יש את דודה אילנה שדואגת לברך את אורחים בברכה מסורתית של חלב עם נענע . זמר ונגנים עם מוזיקה אותנית.
בכל שנה הבית פתוח ופוקדים אורחים מכל קצוות העיר , ראש העיר והנהלת העיר, חברי מועצה , חברי הנהגת ההורים העירונית וארצית תושבי השכונה משפחה וחברים"
על המופלטות והמטעמים המתוקים מופקדת זנט אשתו של יניב שדואגת לשולחנות מלאים בשפע ריבות .זאבן ,עוגיות מסרתיות ומפולטה עם מתכון מבית סבתא ממרקו.

יניב עזרן
צילום: יניב עזרן

 

שלומי עמר מפיק החינות " קזבלנקה" תושב העיר יחגוג השנה בביתו שבשיכון המזרח את המימונה ה-15, והוא מתרגש בכל שנה מחדש "כמו בכל שנה במסורת מזה 15 שנה אני מפיק אירוע מימונה ענקית אצלי בבית" מסביר עמר "אני מכין את העוגיות המופלאות והכל מלווה בתפאורה מרוקאית אותנטית ועשירה, מי שמכיר אותי יודע שאני גם רקדן בטן כך שגם ארקוד ואשמח את הבאים, המימונה אצלי זה עד הבוקר, כמפיק אירועי חינות "אגדות קזבלנקה "אני תמיד שומר על המסורת המרוקאית של המימונה והבית פתוח לכולם, אז תרבחו ותסעדו וחג שמח לכלום" הוא מסכם

שלומי עמר
צילום: שלומי עמר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות