דף הבית / כללי / במה עלי לעסוק?

במה עלי לעסוק?

במרוצת החיים עולה לא פעם השאלה מה עלי ללמוד? האם תחום העיסוק מתאים לי או שמא עלי להחליף מקום עבודה? מה עליי לעשות כדי שפרנסתי תהיה ברווח? כיצד אדע שבחרתי נכון?

שאלות אלה חוזרות ונשנות ללא הרף ואינן מרפות מדעתו של האדם המעוניין להתקדם ולהצליח. בדומה לתחומים אחרים בחייו של אדם אשר נשלטים במידה רבה ע"י המזל והגורל, תחום העיסוק על אף שנראה כי הוא בחירה חופשית מדעת, נשלט גם הוא ע"י המזל והגורל ויש לדעת כי בחירה נכונה של מקצוע עשויה להוביל לאיזון כללי שבין רצונות לסיפוקים ובין פוטנציאל למיצוי. לכן מומלץ מאוד לבצע את הבחירה הנכונה אשר בכוחה להשפיע שפע על האדם. בדברים הבאים אגיש לכם דרך קלה ופשוטה ,הלקוחה מעולמה של נומרולוגיה קבלית, לניתוח אופי העיסוק המתאים לכם. לנוחיותכם המרתי את השיטה לתאריכים לועזיים אך תוכנה נשאר נאמן למקור. אציין כי אין להתייחס לשיטה זו כאקסיומה וכתורה שלמה הואיל וביכולתה לספק קווים כלליים ברובד השטחי בלבד. המורכבות הרבה בשאלת הקריירה והפרנסה מחייבת בחינה מדוקדקת ומעמיקה. כך שלכל המתלבטים בנושא אמליץ לפנות לייעוץ מסודר . בבואנו לבחון את הצד המקצועי המומלץ , עלינו להתייחס ליום הלידה הואיל ובכוחו לבטא פרמטר חשוב בבחירה תחום העיסוק. כאשר יום הלידה הוא דו ספרתי יש לצמצמו לכדי ספרה אחת. לדוגמא 27 = 2+7=9. באם יום הלידה עגול יש להשמיט את האפס 10 = 1.
שימו לב, בשל אורכו של המאמר לא מוצגות כאן כל תוצאות הימים, לקריאה בהרחבה www.kabalah.co.il
מספר 1: שואף לביטוי עצמי ולהפגנת הייחודיות והיכולות האישיות. אוהב התחלות חדשות במסע חייו המקצועיים לעיתים עד כדי הגזמה. נמרץ מאוד ומוכרח להרגיש את ההתלהבות במעשיו שאם לא כן הוא עלול לאבד עניין מהר מדי. בעל מחשבה מהירה וחדה עם יכולת להסיק מסקנות וליישמן. סובייקטיבי וטוטאלי בהשקפתו. קיצוני בעמדותיו ורואה את החיים בשני צבעים- שחור ולבן. בעבודה סולד משגרה ומוכן להעז ולהתנסות בחוויות ובהיכרויות חדשות. קיים בו צורך עז לריגושים גבוהים ולעצמאות. אינו סובל מרות הואיל ומדובר במנהיג מלידה אשר מתבלט כמקורי ושונה וככזה חשוף מאוד לפגיעת עין רעה מצד הסובבים. בעל קסם אישי רב ושנינות חדה. עיסוקים מומלצים: ניהול, שיווק, יזמות, קריירה ביטחונית.

מספר 2: אדם תלותי במידה רבה. נוח להשפעה ובעל יכולת נתינה רגשית. מתחשב בדעת הרוב ובד"כ נוטה להסכים איתו. מתאים מאוד לעבודה בצוות ולשיתוף פעולה מחשבתי. למרות היותו חש שיודע רבות חושש לקחת החלטות מבלי לקבל חוות דעת נוספת. ראשו בשמיים ורגליו על הקרקע , לכן ידע לראות בבירור את חצי הכוס המלאה. בעל אינטואיציה מפותחת ורגישות עדינה ולכן נמשך לנושאים מופשטים ולאומנות. נפשו מורכבת והוא חש בדברים רבים ואינו מסוגל להבין שאחרים אינם מרגישים כמותו. בעבודה זקוק לחיזוקים לתמיכה חיובית ולתחושת חמימות. עיסוקים מומלצים: סיוע לאוכלוסיה במצוקה, פסיכולוגיה , עבודה סוציאלית, אמנות.

מספר 3: אדם עם אישיות נעימה, נפש ססגונית וקסם אישי רב. אמוציונאלי מאוד ולבבי. מוחצן ויודע להוציא כלפי חוץ את רגשותיו ומחשבותיו. בשל הפתיחות קיים בו צורך עז לחלוק ולשתף אחרים לכן חשוב לו המגע הבלתי אמצעי עם סביבתו. כריזמטי עם המון מחשבה יצירתית. סולד מעובדות יבשות וחייב לשתף את הדמיון הוויזואלי שאם לא כן ישתעמם בקלות. איש שיחה נפלא עם חוש הומור. לעיתים קרובות ינסה להימלט מלקבל החלטות ולהתמודד עם קשיים. חייב חופש יצירתי ומרחב שאם לא כן הוא עלול ליפול לעצלנות ולחוסר אכפתיות. הדמיון המפותח עלול להתערבב עם המציאות לכן עליו להישמר בלשונו שמא יצטייר כלא אמין. מסגרות סדר ומשמעת אינם בראש מעייניו ולכן מתאפיין באיחורים ובחוסר עמידה בזמנים. עיסוקים מומלצים : אומנות יוצרת, טיפוח, עבודה עם הגיל הרך.

מספר 4: איש מסגרות מובהק החש צורך מתמיד בשליטה בנעשה סביבו. שינויים עלולים להוציאו משלוותו ולהביאו לכדי חוסר יציבות. נוקט בשיטת ההתקדמות האיטית ואינו ממהר כלל. חסר דמיון ומעוף , חייב עובדות ברורות ודברים מוחשיים. עקשן מאוד ובעל עקרונות ברורים ולכן יטפס מעלה ביציבות ובהתמדה. הפתגם: "המים חוצבים בסלע לא מכוח העוצמה אלא מכוח ההתמדה " מייצגים אותו בדיוק. בעבודה הוא אינו מקורי ואינו חדשני אך ידע להוציא לפועל רעיונות של אחרים ולבצעם היטב. מדובר באיש תכנון וביצוע מעולים. למרות היותו החלטי ובוטח עליו לתעל את האנרגיה שבו לאפיקים מועילים שמא יתעייף במהירות. בעל יכולת ניתוח מדויקת וריכוז עמוק. אינו סובל שמתנגדים לו ולא יתפשר על דעותיו. ביקורת בונה עלולה להתפרש בעיניו כאיום על מעמדו. איש חרוץ השואף לעשייה מתמדת. עיסוקים מומלצים: הנדסה , אדריכלות , עבודה ציבורית , ייעוץ ארגוני.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות