דף הבית / כללי / "בית קפה לסבא וסבתא"

"בית קפה לסבא וסבתא"

רונן דמארי

במסגרת הפעילות המרגשת התלמידים הזמינו את הסבים והסבתות לביקור מיוחד בבית הספר. בהנהלה מציינים כי נוכחותם של הסבים והסבתות הקרינה באופן חיובי על כל הסובבים אותם: "אחת ממערכות היחסים החשובות והמשמעותיות ביותר בחייו של אדם היא מערכת היחסים בין נכד לבין סביו, בין שמדובר בילד צעיר או באדם בוגר. סבא וסבתא הם אנשים חמים, מחבקים ואוהבים שתמיד מהווים מקום מפלט המנחם מכל תלאות היום. מדובר באנשים שמחנכים ומשפיעים לא מעט על הנכדים. בחטיבת הביניים "טביב" החלטנו לפנק אותם לכבוד יום המשפחה. הפעילות נפתחה בטקס חגיגי לאחר מכן הסבים והסבתות ישבו בקבוצות לפעילות חווייתית עם הנכדים. בתום הפעילות הגישו הנכדים לסבא וסבתא קפה ועוגה ולסיום העניקו להם פרח, תעודות הוקרה וברכה אישית".

עוד נמסר מההנהלה: "חטיבת הביניים "טביב" מודה להורי התלמידים על הכיבוד, לוועדי ההורים וליו"רים מעיין מנצור ומיקי אלון, ובעיקר לסבים והסבתות שכיבדו אותנו בנוכחותם".

 

בית קפה
צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות