דף הבית / כללי / ביתה לא מבצרה

ביתה לא מבצרה

חמישה הפסדים ספגה הפועל ראשון לציון מתחילת העונה, ארבעה מתוכם בביתה שלה בראשון לציון, האחרון ביום שני למכבי רמת גן 65:63 במשחק שהוכרע רק בתום הארכה. הרבע הראשון היה בשליטה של המקומיות והסתיים בתוצאה 22:18. רמת גן הצליחה להפוך את התוצאה ולקחת את היתרון עליו שמרה גם בירידה להפסקה כשתוצאת המחצית הייתה 31:29 לאורחות. רבע שלישי בשליטה של רמת גן, הסתיים בתוצאה 46:41 כשבשורות האדומות בולטת סידני קוק. רמת גן הצליחה להגדיל את היתרון במהלך הרבע האחרון ונראתה בדרך לניצחון בטוח, אך דניאל קארש וסידני קוק, לא ויתרו על המשחק והצליחו לאזן ל- 54:54, כשנותרה דקה אחת לשחק. רמת גן עלתה ליתרון 56:54, צ'לסי נלסון השוותה ותשע שניות לסיום עלתה ראשון לציון ליתרון ראשון במשחק מאז הרבע הראשון. רמת גן יצאה להתקפה אחרונה והצליחה לקלוע סל ששלח את המשחק להארכה.

קוק עם 29 נקודות שלא עזרו- צילום ארכיון מנהלת הליגה
קוק עם 29 נקודות שלא עזרו- צילום ארכיון מנהלת הליגה

במשך כל ההארכה הייתה זו ראשון לציון שרדפה אחרי רמת גן כשההפרש נע בין 1-4 נקודות. 24 שניות לסיומה, עלתה רמת גן ליתרון 65:63 אחרי קליעה אחת מקו העונשין ולראשון לציון היו 24 שניות לנסות לכפות הארכה שנייה או לנצח בקליעה מחוץ לקשת, אך לצערן של השחקניות האדומות והמאמן זיו ארז, הפעם ההתקפה הסתיימה בלא כלום והמשחק הסתיים עם הפסד ביתי כואב. קלעו: סידני קוק 29 (15 ריבאונדים), צ'לסי נלסון 20 (14 ריבאונדים), סקויה הולמס 9 (12 ריבאונדים), גילי אייזנר 3, דניאל קארש 2. היה זה הפסד שני העונה למכבי רמת גן והקבוצה מדורגת אחרי 12 משחקים במקום החמישי בטבלה. במחזור שיתקיים הערב (חמישי), תצא הקבוצה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה- הפועל פתח תקווה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות