דף הבית / כללי / בין דימונה לזאבז'ה

בין דימונה לזאבז'ה

אחרי שחלפה בסיבוב הראשון על פני דראגונאס קלייפדה הליטאית, בשבת האחרונה עלתה מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון על הפרקט בעיר זאבז'ה אשר בפולין למשחק הראשון במסגרת הסיבוב השני של גביע האתגר האירופאי להתמודדות מול גורניק המקומית. הקבוצה נראתה טוב במיוחד במחצית הראשונה שהייתה צמודה לכל אורכה והסתיימה בתוצאה 12:12. גם המחצית השנייה הייתה צמודה אך ממש בדקות האחרונות הצליחו הפולנים לפתוח פער קטן ובסיום גם ניצחו 29:26. הפסד מאכזב שמשאיר הרבה תקווה למשחק הגומלין שיתקיים בשבת הקרובה בבית מכבי. כבשו: איבן קראציץ 6, שרון שלם 4, יואב נאמן, עמית סטלמן ודור קלדרון 3 כל אחד.

בליגה, אחרי הניצחון הדחוק על נס ציונה במחזור הפתיחה, לא התקשתה מכבי להביס בקלות את העולה החדשה לליגת העל- מכבי דימונה והיכתה בה 40:23 עם שבעה שערים שכבשו ולדי קופמן ועמית סטלמן. עוד כבשו: עמית צמרינסקי 5, ניב שמן 4, תומר בודנהיימר, איבן קראציץ ודניאל פרידמן 3 כל אחד, שניר ונציה, שרון שלום ודור קלדרון 2 כל אחד, יואב נאמן ופז בן הרואה שער אחד כל אחד.

קבוצת הנשים פתחה אף היא את העונה עם ניצחון ביתי 33:27 על בנות הרצליה. המחצית הראשונה התחילה צמודה אך ככל שעבר הזמן, מחזיקת הגביע העבירה הילוך וירדה להפסקה ביתרון משמעותי 19:11. הרצליה עוד ניסתה לעשות משהו במחצית השנייה והורידה להפרש של שישה שערים, אבל יכולת מצוינת של פופוביץ בשער והתקפות יעילות בצד השני הקפיצו בחזרה את היתרון שהגיע בשיאו לעשרה שערים. עד לסיום הצליחה הרצליה לצמצם מעט, אבל זה לא הפריע לבנות מכבי לחגוג ניצחון בכורה העונה. כבשו: ניצן דונאי 7, נלי אמינוב 6, גבריאלה פסואה וקים לוי 5 אחת, קרן טפליצקי 4, שיר גבזה ונטלי ברטו 3 כל אחת.

מאמן הקבוצה עידן אהרונוביץ אמר בסיום: "באנו לא מוכנים במאה אחוז, במשחקי האימון שעשינו היינו הרבה יותר טובים. החצי הראשון של המשחק נראה הרבה יותר טוב למרות שמבחינה התקפית לא היינו במיטבנו ובחצי השני, משהו שקשה להסביר, אולי ירידת מתח, ציפייה לדברים שלא אמורים לקרות, בשורה התחתונה חוסר מלחמה ובסך הכל, משחק סביר למשחק ראשון העונה."

הפסד מינימלי בפולין- צילום מכבי ראשון לציון
הפסד מינימלי בפולין- צילום מכבי ראשון לציון
בקלות בדימונה- צילום מכבי ראשון לציון
בקלות בדימונה- צילום מכבי ראשון לציון
דונאי בדרך לשער הרצליה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דונאי בדרך לשער הרצליה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות