דף הבית / כללי / בחצי הדרך

בחצי הדרך

הערב (חמישי), תתמודד הפועל ראשון לציון נגד היורדת הטרייה מליגת העל קבוצת בני סכנין, בשלב חצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. אל חצי הגמר העפילה ראשון לציון אחרי שסיימה את הבית המוקדם עם ניצחון שלישי ברציפות הפעם 2:1 בבית על קטמון ירושלים. השער הראשון נכבש מראשו של איתמר שבירו אחרי הרמת קרן אל תוך רחבת ירושלים. בלבול בהגנת האורחים השאיר את שבירו פנוי לנגיחה שהעלתה את ראשון לציון ליתרון. השער השני היה אחרי מבצע אישי של מיקו ממן שחילץ כדור בחלק המגרש של ראשון לציון ורץ ממחצית המגרש עד שהגיע למרחק של 18 מטרים מהשוער הירושלמי, בעט חזק ומדויק ברגל ימין והכדור החזק נעצר רק ברשת. אוהדי הקבוצה הופתעו כשגילו ביציע את ראש עיריית ראשון לציון- רז קינסטליך שהגיע יחד עם איתן שלום ואבי חיים לצפות במשחק, ישב עם הקהל ואמר לסובבים אותו שישנה רוח חדשה בראשון לציון.

גם אוהדי הקבוצה מרגישים ברוח עליה דיבר ראש העיר ונראה שהשנה יהיה הרבה יותר צבע כתום ביציעים. ביום ראשון יתקיים הכנס השנתי של עמותת האוהדים "הלב הכתום" כשאורח הכבוד יהיה ראש העיר רז קינסטליך. מי שעוד צפויים להגיע הם ראשי ההנהלה החדשה- עמוס לוזון ומשה דמאיו. בעמותה קוראים לכל אוהדים הקבוצה להגיע אל הכנס שייערך בבית העם ברחוב זד"ל ויחל בשעה 19:30. הכניסה אליו חופשית.

בשבוע שעבר פורסמה הגרלת המשחקים של ליגת העל לנוער, אליה שבה לאחר שנה אחת בלאומית- קבוצת הפועל ראשון לציון. הקבוצה תפתח את העונה כבר בסוף השבוע הבא עם משחק ביתי מול נוף הגליל ושבוע לאחר מכן תצא למשחק חוץ בחדרה. את האלופה הנוכחית מכבי פתח תקווה, תפגוש ראשון לציון רק במחזור ה-13, את מכבי תל אביב תארח במחזור השביעי ואת מכבי חיפה במחזור ה-14.

נראים טוב- צילום עמותת האוהדים
נראים טוב- צילום עמותת האוהדים
קינסטליך והקהל הכתום- צילום עמותת האוהדים
קינסטליך והקהל הכתום- צילום עמותת האוהדים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות