דף הבית / כללי / בחזרה לשגרה

בחזרה לשגרה

אחרי שהשיגה בשבוע שעבר את ניצחונה השני העונה, חזרה הפועל ראשון לציון להפסיד, הפעם 69:57 בבית לרמת השרון. הרבע הראשון היה צמוד, ברבע השני ברחו בנות רמת השרון ופתחו פער דו ספרתי בדרך ל-36:24 במחצית. ההפרש נשמר גם ברבע השלישי, אך עם פתיחת הרבע האחרון העבירה ראשון לציון הילוך, והחלה לקזז את ההפרש. שלוש דקות לסיום, רמת השרון הוליכה רק בשלוש נקודות הפרש 58:55, ונראה היה שראשון לציון יכולה לעשות את זה ולהפוך את המשחק, אך האוויר נגמר ורמת השרון סגרה את הסיפור עם ריצת 11:1 בדקות האחרונות. קלעו: אנטוניה נינגיפה 19 (11 ריבאונדים), טורי ג'רוזס 15 (15 ריבאונדים), עדי לוקס 9, סידני קולסון 9 (10 אסיסטים), עדן פורת 3, דניאל רבר 2. הערב (חמישי) משחק חוץ מול אליצור חולון.
ובכל זאת בשורה אחת טובה, עם פתיחת השנה האזרחית החדשה, מאמן הקבוצה- רועי לזר, מונה למאמן נבחרת הנערות של ישראל.
בליגה הלאומית, מהפך בצמרת. נערות הפועל ראשון לציון פגשו למשחק העונה את מי שדורגה ראשונה עד המחזור האחרון- בנות הגליל העליון. המשחק שעל הנייר היה אמור להיות צמוד ומותח, הסתיים בניצחון קליל של בנות ראשון לציון 93:54. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה אל המקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית. ההתחלה עוד נראתה כמו משחק צמוד כשראשון לציון פתחה פער של 14 נקודות, אך גליל הצליחה לחזור עם פתיחת הרבע השני. לוח התוצאות הראה 28:25 לראשון, אבל אז הגיעה הריצה שטרפה את כל הקלפים- 20:1 תוך פחות מארבע דקות תוך תצוגת כדורסל נפלאה של הבנות. בהפסקה התוצאה כבר עמדה על 48:26, והמחצית השנייה הייתה כולה בשביל הפרוטוקול. מיכאליץ', סאלס ומעל כולן דניאל קארש, התעללו בבנות מהצפון שרק התפללו שהמשחק כבר יסתיים. מטח השלשות של בנות ראשון לציון הוביל אותן ליתרון 74:38 עם סיום הרבע השלישי, וההפרש כבר חצה את גבול הארבעים במהלך הרבע האחרון. קלעו: דניאל קארש 33, ניקול מיכאליץ 18, גאיה סלס 15, שחר ברנר, אנה שפובלוב וגילי אייזנר 9 כל אחת. הפועל ראשון לציון נמצאת בצדק במקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית, ואם הקבוצה תמשיך לתת כאלו הצגות, אליפות בהחלט לא תהיה מילה גסה.
הסגל המייצג את המועדון גם בליגת הנערות, לא עצר גם במפגש רבע הגמר מול אס"א ירושלים. הנערות של ראשון לציון לא ריחמו ודרסו את הירושלמיות 99:33 בדרך אל חצי הגמר שייערך בחודש פברואר. שלושת העולות הנוספות הן קבוצות מכבי רעננה, גלבוע מעיינות ואליצור נתניה.

ג'ארוז ננג'יפה וקולסון- צילום מנהלת הליגה
נערות ראשון לציון- צילום ארז עוזייר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות