דף הבית / כללי / בדרך לגביע עוברים את האלופה

בדרך לגביע עוברים את האלופה

גיא גודס, הביא איתו רוח חדשה לקבוצה ומאז מונה היא נמצאת בעלייה מתמדת. השיא עד עכשיו, נקבע ביום ראשון כשגודס נקם באקסית, אלופת המדינה מכבי תל אביב ועלה עם מכבי ראשון לציון אל חצי גמר גביע המדינה שיתקיים בחודש הבא בירושלים.

היה זה הניצחון השני העונה של הכתומים על האלופה, אחרי שגברו עליהם גם במסגרת גביע ווינר עוד בטרם נפתחה העונה. במשחק הליגה, הייתה זו מכבי תל אביב שניצחה, אבל אין ספק שהניצחון בתחילת השבוע, היה המתוק ביותר בכל שלושת המפגשים.

באופן מפתיע, המשחק היה חד צדדי מהרגע הראשון והכתומים עלו ליתרון דו ספרתי מהר מאוד, עליו שמרו עד לסיום. מכבי תל אביב השתוללה מחוץ לקשת ולא מצאה את הטבעת, מנגד, היה זה איגור קולשוב שמצא את הטבעת פעם אחר פעם והציג עוד משחק מצוין. כזכור, בקיץ האחרון, ניסתה מכבי תל אביב להעביר לשורותיה את קולשוב, אך בראשון לציון התנגדו נחרצות וידעו למה. כל ארבעת הזרים של ראשון לציון הציגו משחק יעיל ותרמו את שלהם לניצחון. הפרש השיא של הכתומים הגיע כבר ל-26 נקודות עוד בטרם ירדו הקבוצה להפסקת המחצית. העצבים אצל האורחת חגגו, וראשון לציון שמחה לנצל כל הזדמנות בשביל להכות בכחולים צהובים. ברבע האחרון עוד ניסתה תל אביב לעשות משהו, אבל חוץ מלצמצם מעט את התוצאה, בערב הזה היא לא יכולה הייתה לעשות יותר מידי מול המכונה המשומנת בכתום. בסיום 88:77 למכבי ראשון לציון שחוזרת למעמד ארבע הגדולות בגביע אחרי שלוש שנים.

יחד עם ראשון לציון, העפילו לחצי הגמר גם קבוצות: הפועל חולון, הפועל תל אביב והפועל ירושלים. ההגרלה לשני המשחקים שייערכו בארנה הירושלמית ב- 11.02.2019, תיערך ביום ראשון במחצית המשחק של מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים, שיכולות למצוא את עצמן בהתמודדות נוספת ביניהן גם בגביע.

קלעו: קולשוב 18, לונג 17, סטיבנס 12, המילטון וסימפסון 11 כל אחד, בלייזר 7, טישמן 6, אריאל 5, שגב 1.

גיא גודס, היה מאושר בסיום: "עשינו את העבודה ואני גאה בבחורים האלה. הגורל לפעמים מתעתע. זה ניצחון מהול בעצב, כי האנשים במכבי ת"א הם חברים שלי, אבל אני שמח בשביל הקבוצה שלי ומקדיש את הניצחון לאבא שלי. זה היה היום שלנו, צריך לדבר על מכבי ראשון שהתפוצצה בחצי הראשון, סוף סוף נפתחה הצ'אקה של השלוש. הזזנו את הכדור כמו שצריך, היינו יותר על הפרקט. אמרתי על הבחורים לפני המשחק שאם ננצח כולם יזכרו אותנו, ואם נפסיד זה עוד משהו בדרך. עשינו עבודה גדולה כקבוצה. שיחקנו כדורסל מושלם במחצית, ידעתי שתהיה נפילה ושמכבי ינסו לעשות קאמבק, אבל החבר'ה נלחמו וכנראה שזה היה היום שלנו".

יושב ראש הקבוצה- יצחק פרי, הודה שהיה פחות אופטימי לפני המשחק: עם יד על הלב לא האמנתי שננצח אותם. כשישבנו במשרדים לפני אמרתי שאולי נוכל להתמודד איתם כי הראש שלהם יהיה במשחק נגד ריאל מדריד בספרד, אבל בטח לא להיראות כפי שנראינו. גודס הכין את הקבוצה נהדר".

המצטיין במשחק- איגור קולשוב: זה היה מטורף, כל הזריקות נכנסו והיו המון אנרגיות באולם, אולי בגלל שזה מכבי זה משחק מיוחד לכל קבוצה. אנחנו שמחים שהצלחנו להוציא את הניצחון. גיא הביא איתו המון אנרגיות, בדרך כלל שיש שינוי במאמן זה מה שקורה. התייצבנו מבחינת הסגל, אלכס המילטון שחקן נהדר, דיימון סימפסון היה בליגה כמה שנים ולא צריך להסתגל. כולנו מתחברים לאט לאט, השינוי לא בא בשבוע או שבועיים".

סטיבנס
סטיבנס גבוה מעל מכבי- צילום חן קלדרון
סימפסון
סימפסון מטביע את האלופה- צילום חן קלדרון
שגב
שגב חוגג עליה לחצי הגמר- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות