דף הבית / כללי / באתי להושיט עזרה

באתי להושיט עזרה

שנתיים אחרי שהעלה אותה מהליגה המחוזית לליגה הארצית, חוזר המאמן חן דיין, לעמוד על הקווים של קבוצת הנוער- א.ס רמת אליהו, שהסתבכה בתחתית הטבלה דווקא אחרי עונה בה כמעט עלתה ליגה.

"קראו לי לדגל ולא יכולתי לסרב" אומר דיין ל'גל גפן'. "רמת אליהו זה הבית שלי. אני נמצא פה כבר עשר שנים. לפני שנתיים אחרי שעליתי עם הנערים לליגה הארצית, הורדתי הילוך בשביל להיות יותר בבית. נולדו לי תאומים והאנרגיה שלי הופנתה ברובה אל האישה ואל הילדים, אבל נשארתי מאחורי הקלעים ובבית הספר לכדורגל של המועדון. גם כשקראו לי לחזור לאמן את הנוער, קודם כל בדקתי עם אשתי שזה בסדר מבחינתה, כי זה מצריך הרבה יותר שעות היעדרות מהבית. רק אחרי שקיבלתי את בירכתה, התחלתי לעבוד גם עם קבוצת הנוער".

דיין, שהחליף בתפקיד את בני רזניק, חזר לקבוצה לפני כחודש ומאז הקבוצה רשמה עוד שני ניצחונות והתרחקה מעט מהקו האדום. הניצחון האחרון שלה היה בסוף השבוע שעבר, 2:0 ביתי על מודיעין מצמרת הטבלה שמתמודדת חזר על עלייה לליגה הלאומית. בשבוע הבא תצא למשחק חוץ קשה בכפר קאסם המדורגת שלישית.

כאמור, דיין אומנם לא אימן את הנוער בשנים האחרונות, אך נשאר מאמן בבית הספר לכדורגל של המועדון אשר מונה 150 ילדים ופועל בשיתוף פעולה עם מתנ"ס רמת אליהו. בבית הספר, החלו מהשנה לשלב גם בנות, אשר בשלב ראשון בגלל כמות מועטה, מתאמנות עם הבנים, אך בשלב מאוחר יותר הכוונה היא להקים קבוצת בנות שתתקע יתד ותשמש דוגמא גם למועדונים אחרים.

תלמידי בית הספר בפעולה
תלמידי בית הספר בפעולה
דיין
בא להשאיר את הנוער בליגה, דיין- צילום דורון חפיף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות