דף הבית / כללי / אפשר לנשום לרווחה

אפשר לנשום לרווחה

הכתומים שעברו עונה קשה, גילו הרבה אופי במשחקי הפלייאוף התחתון וסיימו את העונה עם ניצחון ביתי 1:0 על מרמורק שהציל אותם ממשחקי המבחן מול נציגת ליגה א'. את השער לזכותה כבש במספרת אדירה- איתמר שבירו בדקה ה-57 של המשחק. גיל יצחק היה יכול להכפיל את התוצאה רבע שעה לסיום, אך החמיץ נגיחה במצב נוח. חמש דקות לסיום, הונף הכרטיס האדום האחרון של העונה אל עבר שחקן מרמורק אסף לוי שהשאיר את קבוצתו שנשרה לליגה א', בעשרה שחקנים. מאמן הקבוצה שחזר לקדנציה שנייה במהלך העונה, ניר ברקוביץ, היה מאושר בסיום ואמר: "משחק לא טוב שלנו אבל עשינו את זה. היה מתח גדול בחודשיים האחרונים, אמרתי לשחקנים שזה משחק על עונה שלמה והם עשו את זה בגדול. עלי אישית עברו חודשים לא פשוטים, אני עוד לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אני כרגע הולך לנוח עם האישה והילדים".

את העונה סיימה ראשון לציון כשהיא במקום ה-12 ועם מאזן של 11 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ועוד 13 הפסדים. מי שתשחק במשחקי המבחן בסופו של דבר היא הפועל עכו ומי שנפרדו מהליגה הן קבוצות הפועל איכסאל ומרמורק. בתחילת השבוע גם נקבע כי קבוצות נס ציונה והפועל כפר סבא, העפילו לליגת העל בתום דרמה ענקית במחזור הסיום.

שער שהציל עונה שלמה, שבירו- צילום הפועל ראשל"צ
שער שהציל עונה שלמה, שבירו- צילום הפועל ראשל"צ
הקהל הכתום נשאר בליגה- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ
הקהל הכתום נשאר בליגה- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות