דף הבית / כללי / אל אל ישראל

אל אל ישראל

לפני כשנה, הוחלט באיגוד הכדורסל להקים את נבחרת ישראל U14, עד גיל 14. בתחילת השבוע, סיימה הנבחרת הצעירה תרתי משמע, טורניר יוקרתי בסלובניה, כשהיא קוטפת את המקום הראשון אחרי ניצחון בגמר על קרואטיה 74:57. בדרך לגמר, גברה ישראל גם על אוקראינה ועל המארחת סלובניה. בסגל הישראלי, נמצאים שלושה שחקנים תוצרת מכבי ראשון לציון: יוגב עובדיה, עומר חממה ורועי קנרי. חממה, היה אחד המצטיינים במשחק חצי הגמר כשקלע 14 נקודות בניצחון על סלובניה 77:52. את הנבחרת מאמן נדב זילברשטיין.
גם שש הנציגות בנבחרת הקדטיות, עשו חייל בטורניר אליפות אירופה דרג ב'. במשחק האחרון שהבטיח לה את המקום התשיעי, ניצחה הנבחרת 66:54 את אירלנד. דניאל קראש הצטיינה עם 14 נקודות, גילי אייזנר קלעה 10 והוסיפה 11 ריבאונדים, סלס סיימה עם 10, צימרינג 6, ברגל 4 וציפל 2. השחקניות מהפועל ראשון לציון, היו חלק חשוב ביותר בנבחרת שניצחה עד לסיום האליפות- חמישה משחקים ברציפות, ולמעשה קלעו את רוב הנקודות בכל המשחקים.

הקדטיות עם המאמנת לימור מזרחי- צילום איגוד הכדורסל
עובדיה, חממה וקנרי עם הגביע- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות