דף הבית / כללי / אין כמו בבית

אין כמו בבית

בית מכבי הופך אט אט למבצר ומכבי ראשון לציון השיגה שם בתחילת השבוע את ניצחונה השביעי בשמונה משחקים 87:76 על הפועל תל אביב. היה זה ניצחון הבכורה של דריל מונרו מאז שב לקבוצה ויחד עם קמרון לונג, היה המצטיין במשחק עם שורה סטטיסטית שהזכירה את עונת האליפות שלו וכללה 13 נקודות, 14 ריבאונדים ותשעה אסיסטים. מרחק נגיעה מטריפל דאבל. עוד לפני שריקת הפתיחה העניק עוז בלייזר, פרחים לשחקן הקבוצה עד לפני כשבועיים דשון סטיבנס שעבר למדים האדומים.

הפועל פתחה עם יתרון 5:2, מונרו שיחרר את הניצרה והוביל את הכתומים לריצת 10:0 שהעלתה אותם ל- 12:5, אך הפועל חזרה להיצמד בזכות הגבוהים שלה האוול וגינת. סימפסון עם שלשה, שלח את הקבוצה להפסקת הרבעים הראשונה כשהיא ביתרון 19:16. הפועל קלעה ראשונה ברבע השני, אך כמו ברבע הראשון זה רק הצית את האש במנועים של הכתומים שעם ריצה נוספת ברחו ל- 29:20. האדומים, כמו בדקות הראשונות, לא התרגשו מהבריחה והצליחו לחזור למשחק בזמן קצר, אבל מונרו ולונג דאגו שההפרש יגדל שוב ולמחצית ירדה ראשון לציון כשהיא ביתרון 41:35. אחרי כמעט שתי דקות ללא סל שדה, קמרון לונג איפס את היד ועם שתי שלשות רצופות העלה את היתרון לדו ספרתי. הפועל איבדה כיוון, בלייזר נכנס לעניינים והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 65:50.

קמרון לונג עם שתי שלשות נוספות בפתיחת הרבע האחרון, הוריד את האוויר מהמפרשים האדומים וסל נוסף של המילטון העלה את היתרון ל-18 נקודות. הפועל הצליחה לצמצם עד לעשר בלבד, אבל לונג ביום ענק ושלשה נוספת, לא נתן להם להתקרב יותר מידי. האדומים המשיכו להילחם למרות ההפרש והשעון שהולך ונגמר והתחילו לשחק חזק בהגנה. שחקני ראשון לציון שאולי הרשו לעצמם להוריד הילוך בגלל ההפרש הגבוה, ראו את התוצאה מצטמצמת לשמונה בלבד כשעל השעון נותרו שתי דקות לשחק. אך זה היה מאוחר מידי וקליעות עונשין אחרונות לזכות הכתומים חתמו את הניצחון החשוב. קלעו: לונג 29 (7 שלשות), מונרו והמילטון 13 כל אחד, סימפסון 10, שגב 9, בלייזר 8, אריאל 3, טישמן 2. מי שלא שיחק אפילו דקה אחת היה איגור קולשוב שמעמדו בקבוצה מתערער.

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר בסיום: ״שיחקנו הרבה יותר טוב, קלענו כמו שלא קלענו הרבה זמן מהשלוש, ארבעה-חמישה חודשים עבר מאז רבע גמר הגביע פה נגד מכבי ת”א וכשזה נכנס, היה לנו הרבה יותר קל. החבר׳ה נלחמו, עוז בלייזר עשה עבודה נהדרת על גרלון גרין במאצ׳ אפ מבחינת הגודל. ברגע שהכדורים שלנו גם נכנסו אז היה הרבה יותר קל. דריל מונרו שיחק כמו פוינט גארד, הזיז את הכדורים ומסר אותם בזמן, קמרון עשה את הסלים שלו וכבר הרבה זמן שהוא לא קלע ככה, 7 מ-9 מהשלוש ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהתקדם״. המאמן גם התייחס לספסולו של קולשוב ואמר: ״החלטנו פשוט ללכת עם עוז שהוא יתחיל עם מאצ׳ אפ על גרין וזה עבד מצוין אז מן הסתם הרוטציה קצת השתנתה. עד היום איגור היה עולה חמישייה קבוע ולא משנה אם הוא טוב או לא טוב, החלטנו על השינוי הזה שלשמחתנו גם עבד אבל זה לא אומר כלום על המשחקים הבאים".

משחק ענק לקמרון לונג- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
משחק ענק לקמרון לונג- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הבית הפך למבצר- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הבית הפך למבצר- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
מונרו חוגג עם הקהל- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
מונרו חוגג עם הקהל- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות