דף הבית / כללי / איך שגלגל מסתובב

איך שגלגל מסתובב

בדיוק לפני שנה, אירחה קבוצת רמת השרון את הפועל ראשון לציון למחזור הפתיחה של עונת 2016/17. בסיום המשחק לוח התוצאות נעצר על 31:30 דרמטי לאדומים מראשון לציון. ביום שני, במחזור הפתיחה של עונת 2017/18, שוב נפגשו שתי הקבוצות למשחק הראשון של הליגה, הפעם הייתה זו ראשון לציון שאירחה. לוח התוצאות בסיום, נעצר על 31:30 בדיוק כמו במחזור הפתיחה של העונה שעברה, אך לצערם של האדומים, גם הפעם התוצאה הגבוהה יותר הייתה שייכת לאורחים, אלו מרמת השרון. צירוף המקרים הדי מפתיע הזה, לא ניחם אף אחד מאנשי ראשון לציון שלא ציפו לפתוח עונה חדשה עם הפסד ביתי.
שתי הקבוצות היו מעורבות אחת בשנייה במהלך הקיץ האחרון, עם העברת שחקנים מצד לצד. השוער ניב פישלוביץ, עבר מראשל"צ אל רמת השרון, ואילו יותם טל, עשה את הדרך חזרה מרמת השרון אל האדומים. טל, כמו גם הזר הבוסני דושקו צ'ליצ'ה, לא לקחו חלק במשחק בגלל פציעה.
חניכיו של עידן מימון, היו בשליטה במשך רוב דקות המשחק, ושמרו על יתרון קטן שנע בין 1-3 שערים. מי אם לא- פישלוביץ, שכאמור עבר מראשון לציון אל רמת השרון, היה זה שהצטיין בין הקורות, ועזר לקבוצתו להשיג מהפך ולקחת את היתרון. הפועל לא ויתרה והצליחה שוב להפוך את התוצאה שעשר דקות לסיום עמדה על 25:22. הנדנדה נמשכה כשרמת השרון הצליחה לאזן, ראשון החזירה לעצמה יתרון שביר, האורחים שוב הפכו ועלו ליתרון 30:29 וחמש שניות לסיום היה זה ערן צרפתי שאיזן את התוצאה. כשהיה נדמה ששתי הקבוצות ייפרדו בחלוקת נקודות, קיבלה רמת השרון פנדל אחרי טעות של דניאל שקלים, שלא נתן לרמת השרון לחדש את המשחק. את המתנה, ניצל היטב בן ליברטי האורח, בשביל לקחת ניצחון גדול אל רמת השרון.
כבשו להפועל: סמולר 10, גררה 6, שקלים 5, צרפתי 3, ננאדיץ' 3, חממי 2, מוסיינקו ולביא 1 כל אחד.
עידן מימון בסיום: "לא לקחנו את המצבים שהיו לנו בסיום, ושילמנו על כך. ביום שאנחנו סופגים 31 גולים, אנחנו לא יכולים לנצח. בשום משחק לא ספגנו כמות כזו עד עכשיו. ייצרנו 30 שערים וזה היה אמור להספיק, אבל אין לי טענות לשחקנים".
ביום שלישי, תשחק הקבוצה מול השכנה מעבר לכביש, אלופת המדינה- מכבי ראשון לציון.

הפועל בסיום- צילום גבי אלאלוף
חממי מתעופף- צילום גבי אלאלוף
סמולר, עשירייה שלא הספיקה- צילום גבי אלאלוף

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות