דף הבית / כללי / אביבה קוראת בקפה

אביבה קוראת בקפה

אנשים רבים נוהגים להתייעץ עם רבנים, מתקשרים וקוראים בקפה על מנת לקבל את ברכתם בבואם לקבל החלטות חשובות. לא אחת, מבקשים לקוחות ייעוץ בענייני זיווג ופוריות כאשר במסגרת הפגישות נחשפת הקוראת בקפה לפרטים אינטימיים בחייהם של הלקוחות.

כך, מספרת אביבה בן משה, אשר הגיע אליה בחור מאזור המרכז נשוי, ללא ילדים. "כשהוא הגיע אליי בפעם הראשונה וראיתי את הצורות שנוצרו בתחתית כוס הקפה שלו, היו שם המון בעיות וחסימות.  הוא אמר שקשה לו מאוד ושהוא מתפלל שיום אחד יקרה נס ויהיו לו תעצומות נפש להסיר מעליו את המזל הרע. עזרתי לו עם כמה טיפים וכעבור כמה חודשים אשתו נכנסה להיריון" אמרה לנו אביבה בן משה.

אביבה בן משה, הקוראת בקפה והפותחת בקלפים, היא בעלת ניסיון של 40 שנה הכולל ייעוץ והכוונה לעסקים, זוגיות, פרנסה ולפוריות. אביבה מתמחה בייעוץ לנשים עקרות, רואה את העתיד ומשפרת את המזל במציאת פרנסה. היא מסייעת מוכחת לנשים עקרות, מגלה עתידות ומסייעת לאנשים במצוקות נפשיות.

 

היא מעניקה יעוץ תוך כדי קריאה בקפה, זאת לצד טיפולי סבתא. אגב, הייעוץ מפרה, מדויק ומעניק כלים להסתכל בדרך נוספת על חיינו. בפגישה עימה תקבלו תשובות מדויקות בנושא זוגיות, קריירה, לימודים, משפחה, מעברים וכדומה. הקלפים בהם קוראת אביבה בן משה ידועים ככלי שבאמצעותו ניתן לראות את העתיד, אף על פי שבמקור, לא זו הייתה הסיבה להופעתם. האפשרות לומר את העתיד באמצעות קלפים, יוצרת מצב של חוסר נוחות עבור אותם אלו אשר אינם מאמינים באפשרות לראות את העתיד, או אצל אלו אשר חושבים שאין צורך להתבונן אל העתיד. מעבר לכך, חיזוי העתיד סותר חלק מאמונות דתיות ואינו מתאים לגישות רוחניות מסוימות.

בכל אופן, אביבה מתמחה בהחזרת אהבה, הגנה מעין הרע, כישוף והסרת מזל רע או קללות, פותרת בעיות זוגיות ועושה שלום בית .טיהור עסקים, יעוץ לבעלי עסקים לגבי עסקאות, חלומות ופתרונם, מומחית לפוריות ועוד. העובדה כי היא מוצלחת במיוחד הביאה אותה למספר הופעות בתוכניות טלוויזיה, בהן היא השאירה את הצופים והמנחים המומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות