דף הבית / אוכל / חדש באוסקר ווילד חולון: ארוחה עסקית מושלמת ומשתלמת

חדש באוסקר ווילד חולון: ארוחה עסקית מושלמת ומשתלמת

הפאב האירי משיק תפריט עסקי הכולל מגוון עסקיות משתלמות במיוחד ופותח את שעריו מידי יום באמצע השבוע החל מהשעה 12:00 בצהריים במחיר המנה העיקרית, מנה ראשונה + שליש בירה מהחבית החל מ-54 שקל לסועד. בתוקף בימים א-ה החל מהשעה 12:00 ועד 15:00.
הפאב האירי החולוני, אוסקר ווילד מתאפיין בבר עשיר הכולל למעלה מ- 140 סוגי וויסקי, יותר מ- 60 בירות מהבקבוק, 25 סוגי בירות מהחבית הנמזגות היישר מברז מצופה זהב ומבחר סוגים של קוניאק משובח.
תפריט האוכל כולל מנות ייחודיות כמו נקניקיות איריות אמיתיות, פיש אנד צ'יפס בבצק בירה ולקינוח ביסקוויט שוקולד וויסקי מטריף חושים. את החוויה של הפאב משלימה מוזיקה אירית שמחה, הופעות חיות ורוק קלאסי משנת ה- 80'.
הסניפים מעוצבים בהשראתו של הסופר והמחזאי האירי אוסקר ווילד. דמותו ואופיו באים לידי ביטוי בפרטי האספנות שהובאו במיוחד מאירלנד, בויטראז'ים שעוצבו ע״י ידי אמן הויטראז'ים הבלגי הנודע, ז׳יל פלורנט, בשנדלירים שעוצבו במיוחד, בפרטי הריהוט שתוכננו בקפידה ובמאות התמונות המקשטות את קירות הפאב.
המוטו של הפאב – לבלות, לצחוק, לשתות, לאכול, לשמוח, לחיות. וזאת בהשראתו של אוסקר ווילד, מחזאי, משורר וסופר אירי, שבנוסף להיותו איש רוח היה גם נהנתן לא קטן.
בפאב מקומות ישיבה בפנים (אזור ללא עישון) ומקומות בחוץ, אזור מעוצב המיועד לעישון (בחורף האזור מקורה). המוזיקה שמתנגנת ללא הפסקה היא בסגנון רוק קלאסי משולב עם מוזיקה אירית טיפוסית. מידי שבוע מתקיימות במקום הופעות חיות, להקת רקדנים אירים, מתנות ואווירה אירית אותנטית. הכניסה לפאב מגיל 24 ומעלה.
"לחיות זה אחד הדברים הנדירים. רוב האנשים פשוט קיימים", אוסקר ווילד
אוסקר ווילד – פאב אירי הרוקמים 26, חולון

(צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pexels

אכילה רגשית וכיצד ניתן למתן את התופעה?

תפריט נגישות