דף הבית / אוכל / מסעדת מיטבול- Grill&Dinner

מסעדת מיטבול- Grill&Dinner

מציגה תפריט בוצ'ר חגיגי לכבוד ראש השנה הכולל מנה ראשונה ותוספות לבחירה. קצביית המסעדה פתוחה לקהל הלקוחות.
מסעדת "מיטבול" Grill&Dinner הממוקמת במתחם הרובע בראשל"צ, מציגה תפריט מיוחד ליום החג בראש השנה, בימים חמישי-שבת.
התפריט כולל נתח בוצ'ר אשר הינו נתח פרימיום במשקלים של 800 גרם או 1 ק"ג.
נתח סינטה או אנטריקוט במחיר של 364/443 ₪
נתח פילה במחיר של 443/515 ₪
בנוסף כולל התפריט- מנה ראשונה גדולה לבחירה ו- 2 תוספות לבחירה.
במסעדת מיטבול Grill&Dinner מגישים את הבוצ'ר, מנת הדגל של המקום, על עגלת קצבים והפריסה נעשית לעיני הסועדים. הכנת הנתחים בגדלים הללו שומרת על עסיסיותם ומאפשרת קבלת מעטפת "קריספית" ושחומה, והבשר רך וטעים.
ארוחת הבוצ'ר מתאימה לחלוקה של שניים עד ארבעה סועדים והינה ארוחה מושלמת לפתוח עמה את החגים.
התפריט החגיגי יכלול גם סלט רימונים ורוקפור במחיר של 58 ₪.
תפריט המסעדה יפעל כרגיל למעט ארוחה עסקית.
בנוסף, לקראת החג הקרב אוהבי הבשר יוכלו לרכוש מהקצבייה לשולחן החג את הבוצ'ר המיוחד במרינדה מיוחדת להכניס לתנור ולהגיש לאורחים שולחן החג. קהל הלקוחות יוכל ליהנות מבשרים מגוונים ומיוחדים לפי משקל להכנה בבית ומחוצה לו ובהנחה של 10% על תפריט הקצביה. במסעדת "מיטבול" Grill &Dinner בחרו לאפשר לקהל הלקוחות להביא את טעם וחווית הבשרים מהמסעדה אל הבית או מחוצה לו ומאפשרים לקנות בשר טרי ואיכותי במידות גדולות לכל המשפחה. בין השאר, ניתן לקנות ממגוון ההמבורגרים המיוחדים של "מיטבול": קבבים, פרגית, אנטריקוט, סינטה ופילה. הבשר טרי וניתן לשמור אותו במקרר עד שבוע ימים או להקפיאו.
*ההנחה תינתן רק לפני החג או בהזמנה מראש לימים שלפני החג.
מסעדת מיטבול Grill&Dinner השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים: בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. במסעדת המיטבול Grill&Diner ניתן למצוא, תפריט עסקיות צהריים מגוון ומאתגר המוגש בכל יום החל מהשעה 12:00 ועד השעה 18:00 בימי שישי בין השעות 12-17:00.
מסעדת מיטבול קיימת כ-13 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין. המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.
הכתובת: דרך המכבים 8 , ראשון לציון אזור התעשייה הישן.

(צילום: עודד וגנשטיין, יח"צ)
(צילום: עודד וגנשטיין, יח"צ)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pexels

אכילה רגשית וכיצד ניתן למתן את התופעה?

תפריט נגישות