n
דף הבית / צרכנות / על הספר "רפא את עצמך" מאת דניאל קרני ומאסטר ג' גאנג שאה

על הספר "רפא את עצמך" מאת דניאל קרני ומאסטר ג' גאנג שאה

אם כל בני האנוש היו מרפאים את עצמם, האנושות הייתה בריאה יותר ושמחה יותר: אנשים היו חיים עם פחות מחלות, פחות תרופות, מבקרים פחות אצל רופאים, ומתאשפזים פחות בבתי חולים". מאסטר שאה

ספר דניאל קרני
קרדיט תמונה: דניאל קרני

מאסטר שאה הוא סיני שעבר מסין לטורונטו בסוף שנות ה 90 ומאז הוא מפיץ את הריפוי הנישמתי, מתקשר, מקבל ידע, ומלמד. יש לו עד סוף 2020 כ 27 ספרים, עשרות אלפי תלמידים בכל העולם, ואירגון גדול. מאז הקורונה אין יותר כנסים שהוא נהג לעשות כדי ללמד, הכל באינטרנט בשידורים חיים ומוקלטים. 

דניאל קרני תלמיד של מאסטר שאה משנת 2012, היום מאסטר כשלעצמו, מטפל ומורה להילינג ריפוי נישמתי בישראל המעביר טיפול הילינג וקורסים בנושא. דניאל כתב את הספר "רפא את עצמך" על בסיס החומר של מאסטר שאה, והוא הוסיף תכנים לחלק הראשון, חלק הידע של הספר.   

ספר זה מעניק כלים מעשיים לריפוי עצמי ומשמש כלי פשוט אשר באמצעות ביצוע התרגילים שבו, כל אדם יכול לרפא את עצמו או לשפר את מצב בריאותו. הכוונה לבריאות פיזית, לבריאות נפשית, לבריאות רגשית, לבריאות תודעתית, לשיפור מערכות יחסים ולהקלת מועקות בכל תחומי החיים. 

ריפוי עצמי יכול להיות אפקטיבי כריפוי יחיד או במקביל לסוגי טיפול אחרים כגון טיפולים רפואיים קונבנציונליים או טיפולים ברפואה משלימה. נוסף להסבר ההגיוני לריפוי, ישנה אמונה כי כשבורא עולם (אפשר לכנות את אלוהים בשם אלוהים, בורא עולם, קדוש ברוך הוא  אדוניי) רואה שאדם מתאמץ לרפא את עצמו בפעולה יום-יומית, הוא גומל לו בריפוי. האתגר הגדול של הקורא הוא להתגייס לתרגול קבוע יום-יומי של התרגילים המוצגים בספר. ההנעה והעידוד לבצע תרגילים אלו מתבסס על הצלחות רבות בריפוי, ועל כך שלפעמים המצוקה גדולה כל כך עד שפשוט אין מה להפסיד בהתנסות בתרגול. 

ריפוי נִשמתי מוצג לעולם על ידי מאסטר ג'י גאנג שאה, המורה האהוב והמוערך שלי ושל עשרות אלפי תלמידים ברחבי העולם.  

שיטות הריפוי העצמי שאני מציג בספר הן הבסיס והתשתית של ריפוי נִשמתי, והעיקרון הוא להעביר מסרים חיוביים של ריפוי, כל מסר בעל תדר ורטט אנרגטי ייחודי, אל מקום הכאב או הסבל. למעשה המתרגל מבקש מן האיבר לרפא את עצמו. את התרגילים אני מציג לשירותכם באתר ריפוי נִשמתי ובסרטוני YouTube.

בספר תמצאו הסבר על הרקע הרוחני של שיטת הריפוי, הסבר על השיטה ותרגילים מפורטים למגוון בעיות שכיחות. בנוסף, מומלץ לבצע יום יום תרגילים לפתיחת מרכזי האנרגיה בגוף ולהנעת האנרגיה בגוף, כפי שמוצגים בספר. 

התרגילים שאני מציג בספר נמצאים ביוטיוב כסרטוני ריפוי עצמי קצרים, כך שתוכלו לצפות בתרגילים ולקרוא אותם בספר בעת ובעונה אחת. בכל עמוד של תרגיל מופיע קוד לסריקה באמצעות הטלפון הנייד. אתם סורקים את הקוד על פי ההנחיות וצופים מיידית בסרטון הדגמה.

תרגילי ריפוי עצמי מתבססים על העברת מסרים של ריפוי, התחדשות והתחזקות פנימה אל תוך האזור הפגוע בגוף. אנו מתמקדים במקום הכאב, אבל אנרגיית הריפוי יודעת להתכוונן אל מקור הכאב, אל שורש הבעיה, בין אם היא פיזית, רגשית, מנטלית או רוחנית. 

התרגילים פשוטים ואינם דורשים מאמץ פיזי. אני עוסק בריפוי נִשמתי ובריפוי עצמי משנת 2010, ומטפל מוסמך לריפוי נִשמתי (מטפל ידי דאו) משנת 2012. האתגר הגדול שלך קורא יקר, הוא היכולת להתגייס ולעשות. את התרגילים עושים יום יום בתדירות גבוהה ככל האפשר, ובכל תרגול מתמקדים בריפוי של בעיה מסוימת אחת. 

תרגלו פעם ביום, תרגלו 20 פעם ביום, כנראה שתקבלו תוצאות שונות. תמיד עדיף לתרגל כמה שיותר פעמים לריפוי של אותה בעיה.  

בשנים אלה הייתי עֵד למקרים רבים של אנשים שהתרפאו או שיפרו את מצב בריאותם כשביצעו את תרגילי הריפוי העצמי. בכל פעם שמגיע אליי מטופל לריפוי נִשמתי מקצועי, קרי של מטפל מוסמך, אני מלמד אותו את הריפוי העצמי ומדגיש את החשיבות העצומה שבשילוב ריפוי נִשמתי מקצועי,  שבו אנרגיית הבורא עוברת דרך המטפל אל שורש הבעיה של המטופל, יחד עם ריפוי עצמי שהמטופל מבצע בבית בין הטיפולים. 

אני ממליץ בפעם הראשונה שאתם נחשפים לספר, לא לקפוץ ישירות לעמוד המתאים לריפוי הבעיה המסוימת שלכם, אלא ללמוד תחילה את ההסברים בחלק הראשון של הספר. הבנה של תהליך והיגיון הריפוי, מקלה על הביצוע. 

ככל שתעשו יותר, כן יעלה הסיכוי לריפוי. התחילו בתדירות נמוכה, והגבירו בכל יום את זמן הריפוי ואת מספר הריפויים. 

ואם תרצו לדעת יותר וגם לטפל בבני משפחה, בחברים ובכל אדם, אתם מוזמנים לפנות אליי ולקבל פרטים על הכשרתכם כמטפלים מוסמכים בריפוי נִשמתי, מטפלים ב"ידי דאו". 

אני מאחל לכם הצלחה והנאה, ואשמח לשמוע על ההתנסויות שלכם. 

דניאל קרני

מרפא ומורה בריפוי נִשמתי 

 

דניאל קרני, מאסטר מטפל ומורה ריפוי נִשמתי (כתוב בגוף ראשון)

בגיל מבוגר יחסית מצאתי את ייעודי בחיים: להיות מטפל ומורה, להעניק שירות לציבור בריפוי, בהכשרה לריפוי עצמי ובהכשרת מטפלים מקצועיים לטיפול בעצמם, בבני משפחה, בחברים ובמטופלים. 

גדלתי בבית שבו אמי, מנורה צ'רני, פיתחה את יכולת ההילינג, ומאמצע שנות ה-70 החלה בטיפולי הילינג והתפתחות רוחנית. היא הקימה קבוצת מדיטציה, לימדה הילינג וארגנה כנסים בין-לאומיים בנושאים רוחניים. לאחר שירותי הצבאי, גיליתי עניין רב בתחום הרוחני וקראתי מתוך סקרנות רבה ספרים בנושאים רוחניים שהיו בספרייה הענקית שלה. בשנת 1977 הייתה לי הזכות להשתתף בקבוצת המדיטציה הראשונה שהיא הקימה. מאז ועד 2010 הייתי קרוב אליה והמשכתי פה ושם לקרוא ספרים בתחום הזה,  אך לא מעבר לכך. עסקתי בתחומי המקצועי כיועץ שיווק. מנורה נפטרה באפריל 2010, ובאחד מביקוריי אצלה, בעודה שוכבת במיטתה, קיבלתי השראה או מסר, שאני צריך להמשיך את עבודתה. אני זוכר היטב את המעמד. לא שיתפתי עם איש את המסר שקיבלתי. כחודש לאחר פטירתה סגרתי את המשרד לייעוץ שיווקי בראשון לציון ועברתי למרכז המדיטציה ביהוד, שאת שמו שינינו ל"מרכז מנורה". המשכתי לעבוד כיועץ שיווק, אבל התחלתי לחפש את דרכי כמטפל. למדתי הילינג במסגרות שונות, למדתי שיטות ריפוי נוספות, למדתי ארבע שנים נטורופתיה והוסמכתי גם כמטפל בשיטת "נקודות טריגר". הבנתי שכמטפל מקצועי, מוטב שארכוש השכלה רחבה ואהיה מיומן בכמה שיטות טיפול. ואכן, לימודי הנטורופתיה הקנו לי ידע רב, פתחו בפניי עולמות חדשים ומסודראסטר ג'י גאנג שאה, ספר שכולו עוסק בריפוי עצמי. לאחר פטירתה לקחתי את הספר, צללתי פנימה ונסחפתי. הבנתי שמצאתי שיטת טיפול נפלאה והגיונית. הוקסמתי והתחלתי לטפל באמצעות התרגילים המוצגים בספר. לאחר כשנתיים, בשנת 2012, החלטתי לבדוק אם הסופר הסיני קיים. גיליתי להפתעתי אתר, סרטוני יוטיוב ועולם שלם של ריפוי והתפתחות רוחנית. 

מצאה חן בעיניי מאוד תפיסת עולם עמוקה העומדת בבסיס הריפוי שאני מציג בפרק הבא על מאסטר שאה. בספטמבר 2012 השתתפתי בקורס ריפוי נִשמתי להכשרת מטפלים בפרנקפורט בגרמניה, ומכאן החל המסע האישי שלי, מסע הנשמה, מסע התפתחות רוחנית, המסע לשיפור מתמיד של מיומנות הריפוי האנרגטי והמודעות להענקת שירות ללא תנאי. לאחר כמה חודשים הכריז מאסטר שאה על פתיחת תוכנית הכשרה למרפאים מאסטרים שבה ישתתפו 400 מועמדים ברחבי העולם. לאחר התלבטות קצרה, הצטרפתי. מסע ההכשרה ארוך וכולל לימודי חומרים של מאסטר שאה, לימוד בעל פה של ביטויים סיניים, תרגולים, השתתפות בכנסים בין-לאומיים עם מאסטר שאה, טיפולים בשיטות שונות בתוך הריפוי הנִשמתי ועבודה אישית יום-יומית. עבורי זה מסע נהדר, ואני מודה בכל יום על העיתוי הנפלא ועל ההזדמנות שנפלה לידי. 

בחודש אפריל 2015 הוסמכתי להיות מורה לריפוי נִשמתי להכשרת מטפלים בקורס שנקרא בזמנו "ידי מרפא האל". משנת 2017 שונה השם ל"ידי דאו". התקדמתי במעמד הרוחני, הוסמכתי להיות מתקשר, ובאפריל 2017 הוסמכתי להיות מרפא באמצעות ציור קליגרפיות. במארס 2018 הוסמכתי להיות חלק משושלת יוקרתית רוחנית של "גואָן יִין".  

משנת 2010 אני מנהל את "מרכז מנורה", "עמותת MPH להארה ומדיטציה", לצד אבא שלי ליאון צ'רני, שהשנה, 2109 חגג את יום הולדתו ה 90. המטרה והחזון שלי הם להכשיר מאות מטפלי ריפוי נִשמתי "ידי דאו" בישראל, כדי שיחד נוכל לשרת את הציבור, את המדינה ואת האדמה בצורה המיטבית. המטרה היא לגרום לכמה שיותר אנשים בריאוּת ושמחת חיים, שינוי דפוסי התנהגות בכיוון של הענקת שירות ללא תנאי, ואולי בזאת גם להשפיע על המדינה ועל האזור כולו להשיג אהבה, שלום ואחווה. כחלק מתוכנית להכשרת המאסטרים, זכיתי לקבל חונכת אישית נפלאה מאוסטריה, מאסטר קירסטן ארנסט, ידידת נפש, שהפכה גם להיות האם הרוחנית של קבוצת המטפלים בישראל. 

במסגרת הפעילות של MPH אנו ממשיכים במסורת של מנורה ועורכים פעמיים בשבוע מפגש של קבוצות מדיטציה, אחת בעברית והשניה באנגלית. המטרה היא לפעול להכוונת האור, לצמצום אלימות, לחיזוק ולשמירה על מדינת ישראל, לחיזוק האדמה ולהענקת ריפוי לזקוקים לריפוי. בכל מדיטציה כזו, או תוך כדי, אני מקבל מסר מתוקשר ממנורה, או ממאסטרים רוחניים אחרים, ועד היום הצטברו מאות מסרים מאז שנת 2011. 

הספר "רפא את עצמך" הוא ספר לתרגול ולעבודה אישית וגם ספר לקבלת ריפוי מיידי באמצעות הקליגרפיה של האהבה הגדולה דא איי שנמצאת בו. הספר הוא לשימוש שלך, בני משפחתך וחברים. בעבודה עם הספר אני מברך אותך מראש בבריאות מלאה ובשמחת חיים. וזו המטרה הכפולה של הריפוי: בריאות ושמחה. בריאות ואושר. 

לכל המידע על הספר, דניאל קרני ומאסטר שאה, ניתן לראות את הספר באתר וגם להזמין דרך האתר בקישור הזה.

מבורכים, 

דניאל קרני 

 

דניאל קרני
קרדיט תמונה: דניאל קרני

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות