n
דף הבית / צרכנות / עורכים הרמת כוסית בעסק ומזמינים מגשי אירוח? אל תשכחו את החבר'ה הטבעוניים

עורכים הרמת כוסית בעסק ומזמינים מגשי אירוח? אל תשכחו את החבר'ה הטבעוניים

לאור העובדה שצעירים ומבוגרים רבים החליטו לוותר על אכילת אוכל מן החי ולהפוך להיות טבעוניים, כל מקום אשר מכין ומגיש אוכל לקהל רחב חשוב שיתאים את עצמו ויספק גם מנות אשר מתאימות לצרכנים טבעוניים, מה שפעם היה נחשב בשוליים, הפך להיות חלק מרכזי בתרבות הקולינארית

מגשי אירוח פינגר פוד 2
צילום: מונייר

בעשור האחרון, פלוס מינוס, אנחנו יכולים לראות שינוי ניכר אצל לא מעט אנשים בתזונה. צעירים ומבוגרים החליטו לוותר על אכילת אוכל מן החי ולהפוך להיות טבעוניים. מה שפעם היה נחשב בשוליים, הפך להיות חלק מרכזי בתרבות הקולינארית.

בהתאם לכך, כל מקום אשר מכין ומגיש אוכל לקהל רחב צריך להתאים את עצמו ולספק מנות אשר מתאימות לצרכנים טבעוניים. מסעדות, בתי קפה, פאבים, שירותי קייטרינג וכל מקום אחר, צריכים להציג תפריטים הכוללים גם מנות ללא בשר/ביצים/חלב ושום דבר אחר מהחי, אם הם רוצים שאנשים ששומרים על תזונה טבעונית יבואו לאכול אצלם.

זה נכון לא רק לגבי בתי עסק אלא גם באופן יותר צר, למשל, אם אנחנו עורכים הרמת כוסית בעסק וברצוננו להזמין מגשי אירוח, אז עלינו לקחת בחשבון שייתכן מאוד שחלק מהעובדים שלנו הם טבעוניים ועלינו להיערך בהתאם.

לפני שנסביר אילו מגשי אירוח טבעוניים עומדים לרשותנו, חשוב לציין שתי נקודות בהקשר זה:

ראשית, לא מעט מקומות היום מציעים לנו מגשי אירוח עם אוכל טבעוני. בדומה למסעדות או בתי קפה, גם חברות המציעות מגשי אירוח לבתי עסק, הבינו שקיים קהל לקוחות טבעוני וצריך לספק לו את מה שהוא אוהב.

שנית, אנחנו לא חייבים לפנות אל חברה שמתעסקת אך ורק באוכל טבעוני. ישנן חברות שמציעות גם וגם, מוטב לנו לפנות אליהן כך גם העובדים שאינם שומרים על תזונה טבעונית יוכלו ליהנות ממאכלים טעימים לפי טעמם.

 

אילו מגשי אירוח טבעוניים אנחנו יכולים להזמין

כאמור, בשביל שנוכל לספק לעובדים טבעוניים מגשי אירוח שיתאימו לתזונה שלהם, עלינו לוודא שהם אינם כוללים שום דבר מהחי. חשוב לשים לב, יש הבדל בין מנות צמחוניות למנות טבעוניות. מנות צמחוניות יכולות לכלול ביצים, גבינות, מוצרי חלב ויש צמחוניים שאף צורכים דגים. לעומת זאת, מנות טבעוניות יכולות לכלול ירקות, פירות, קטניות, וכל דבר אחר כל עוד אין בו שום דבר מהחי (היום ניתן למצוא תחליפים בטעם דומה).

ניתן לחלק את סוגי מגשי האירוח המיועדים לטבעוניים, לשלושה סוגים עיקריים:

מגשי אירוח עם מאפים – הכוונה למאפים אשר הוכנו ללא שימוש בביצים. דוגמא ברוסקטות ומאפים אחרים. אלו מגשי אירוח שיכולים להתאים לכל ארוחה ולכל אירוע.

מגשי אירוח הכוללים סלטים וירקות- מדובר על מגוון סלטים, החל מסלט גס, סלט קינואה, אנטיפסטי, סלט ירקות קצוץ דק, סלט ירוק ועוד.

מגשי אירוח עם פירות – הכוונה למגשים הכוללים סלטי פירות או פירות בכוסיות אישיות, וכן סלטים או כוסות אישיות של סופר פוד.

מגשים אלו יכולים לשמש גם בתור קינוחים. ניתן למצוא גם קינוחים בדמות עוגות ועוגיות טבעוניות (ללא שימוש בביצים או חלב). לצד מגשים אלו אפשר כמובן גם להציע שתייה חמה.

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות