n
דף הבית / צרכנות / עבודות ניסור בטון

עבודות ניסור בטון

במהלך עבודות בנייה או שיפוץ, עולה לא פעם הצורך בניסור קירות בטון קיימים.זה יכול לקרות כאשר רוצים להרחיב חלון או כשרוצים להרחיב פתח, זה גם יכול להיות כשרוצים ליצור פתח לעליית הגג או להתקין ארובה. גם כאשר מתקינים מזגנים חדשים, יש להעביר את הצנרת ולהתקין את המאיידים כאשר ברבים מהמקרים זה דורש ניסור של הקיר.

ליעד מרום canva ניסור בטון
צילום:canva

הניסור בקיר הבטון חייב להיעשות בצורה מדויקת וממוקדת. כך חוסכים עבודות שיפוץ או תיקונים לאחר הניסור וכך גם יש הרבה פחות פסולת ולכלוך בעקבות הניסור.

איך מנסרים את הבטון?

אז איך למעשה מבצעים את עבודת הניסור ומה הציוד הנדרש לשם כך?

ניסור בטון הוא לא כמו ניסור בקיר רגיל. הוא דורש גם ידע מקצועי איך וכיצד לעשות את זה נכון, הוא מצריך ציוד מיוחד והוא מחייב ניסיון בתחום הספציפי הזה של ניסור בטון.

הניסור נעשה עם מסור יהלום שזהו מסור מיוחד לצורך החיתוך של הבטון. הבטון הוא החומר הכי חזק בתחום הבנייה והיהלום הוא החומר הכי עוצמתי בטבע ולכן היהלום הוא זה שיצליח להתגבר על הבטון.

אך זה לא ממש מספיק להצטייד במסור היהלום. על מנת שהניסור ייעשה כמו שצריך, באופן שהוא לא יסכן את המבנה וגם לא יסכן את בני הבית, חובה לפנות אל איש מקצוע מתחום זה. רק כך העבודה תיעשה כמו שצריך.

ניסור יהלום לשמירה על הבטיחות

ניסור יהלום תורם רבות לשמירה על ביטחון המבנה. כאשר הניסור נעשה שלא בצורה אחראית, עלול להיגרם נזק חמור למבנה. גם אם אפשר יהיה לתקן את הליקויים שייווצרו, עדיין הניסור הפרוע עלול לפגוע ביציבות הקיר ואף להשפיע על הבטיחות של המבנה כולו.

מעבר לבטיחות של המבנה והחשיבות של השמירה על המבנה, יש גם את החשיבות של שמירה על ביטחונם של האנשים הנמצאים במקום בעת ביצוע העבודות.

הן של בני הבית והן של הצוות שמבצע את הניסור.

איך מתבצע הניסור באמצעות מסור יהלום?

למעשה מסור היהלום משלב שבבי יהלום אשר אלו אחראיים על הניסור הממוקד והמדויק. הניסור אף נעשה עם שילוב של מים שמשפיע הן על הביצוע השקט של הניסור, הן על הדיוק שלו והן על פיזור מינימלי של פסולת בנייה.

אך כאמור, השימוש במסור היהלום דורש ידע מקצועי, הוא מחייב ניסיון בתחום והוא דורש גם מיומנות באחיזת הכלי. כי אחרי הכול מדובר בכלי יקר, בכלי כבד ובכלי שלא נמצא בידי כל קבלן.

כאשר פונים אל אנשי מקצוע שזוהי העבודה שלהם, אפשר בהחלט להיות רגועים כי העבודה אכן תיעשה כמו שצריך.

חברת יהלומי ניסור בטון מציע שירות ניסור לכל לקוח שזקוק לביצוע עבודה כזו, עם הציוד האיכותי והטוב ביותר, עם צוות מיומן ומנוסה מהשורה הראשונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות