n
דף הבית / צרכנות / ניקוי ספות בד – כל הטיפים שכדאי לדעת

ניקוי ספות בד – כל הטיפים שכדאי לדעת

אם נתקלתם בכתם חד פעמי או לכלוך שהצטבר מהשימוש היומיומי בספה, וודאי תרצו לדעת עם אילו חומרים מומלץ לנקות את הספה? ואילו חומרים הם מחוץ לתחום? הרי לכם מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על הספה.

ניקוי ספות
צילום: קאנבה

חשבו על הספה שלכם כאילו היתה המעיל שלכם. האם הייתם לובשים את אותו המעיל, חורף אחרי חורף, במשך כמה שנים מבלי לנקות אותו?

בדומה למעיל, ספות בד, כורסאות ושאר רהיטי בד מרופדים בבית זקוקים לתחזוקה שוטפת בכדי לשמור על מראה איכותי לאורך זמן. למעשה, צוות We clean ממליץ לכם לבצע ניקוי מקצועי של ספת הבד שלכם אחת לשנה בכדי לשמור עליה ולהאריך את אורך חייה.

אנו מספקים שירותי ניקוי ספות מקצועיים, כאשר כוח האדם שלנו כולל צוות מסור של מנקים מיומנים ומקצועיים שמגיעים עד לביתכם. אנו מומחים בניקוי יסודי, חיטוי והסרת הכתמים מהספה כדי לגרום לה להראות בהירה ורעננה יותר תוך שמירה על הצבע, המרקם והמראה המקורי.

אם נתקלתם בכתם חד פעמי או זוהמה שהצטברה מהשימוש היומיומי בספה, וודאי תרצו לדעת מה לעשות מבלי להחמיר את המצב? עם אילו חומרים מומלץ לנקות את הספה ואילו חומרים הם מחוץ לתחום? למרות שיש להודות שניקוי הספות והריפודים יכול להיות אתגר שמתאים למקצוענים, איגדנו מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לשמור על הספה.

ניקוי יסודי באמצעות שואב אבק

כחלק מהניקיון השגרתי של הבית הכולל ניקוי יסודי של הספה, שואב האבק הסטנדרטי בדרך כלל יעשה את העבודה, ויסלק את שאריות האבק, הלכלוך והפרווה שנחתו על הספה.לצורך הניקיון  עדיף להעזר במברשת עם סיבים רכים כדי לא לשפשף יותר מדי את הבד העדין. זכרו שרוב הלכלוך והפירורים נוטים להתאסף ברווחים שבין הריפוד ולכן מומלץ לשאוב במקומות הנסתרים באופן יסודי.
טיפ חשוב מאיתנו: מומלץ להעזר בצינורית הארכה המיוחדת של שואב האבק על מנת לשאוב באופן יסודי את הלכלוך מהפינות הנסתרות.

כיבוס הריפוד

האם שקלתם לכבס את הריפודים שעל הספה? עשו זאת רק לאחר שוידאתם כי הם מתאימים למכונת הכביסה. יחד עם זאת, אל תכבסו בתדירות גבוהה שכן הריפוד כמו ריפוד, מתכווץ והצבע שלו דוהה לאחר מספר כביסות. הטוב ביותר הוא לעיין בהוראות היצרן כדי להבין האם וכיצד לכבס את הריפוד העדין.

כתמים בלתי צפויים

אתם יכולים לשמור על הספות שלכם באופן יסודי, אך יתכן שבני הבית, ובפרט הילדים שלכם, אוכלים, שותים ומנשנשים על הספה מה שמוביל לכתמים בלתי צפויים.
מי שיש לו ילדים קטנים כבר הרים ידיים, כי הרי כמה שלא ננסה, ההכתמה הזו לא ניתנת למניעה. לפני שתתחילו לנקות את ספת הבד בעצמכם, עליכם לוודא את הוראות הניקוי הספציפיות עבור הבד בו מרופדת המערכת הסלונית שלכם.

לכל בד הנחיות טיפול אחרות וייחודיות , ואלו יעניקו לכם את התשובה האם לנקות את הבד המוכתם או לא.
כך למשל, ניקוי ספות שהוכתמו מטפטוף חומר שומני כמו קרם ידיים היא שונה בתכלית מטיפול בכתמי בוץ שהביאו איתם הילדים לאחר המשחק בחוץ. שני אלו צריכים טיפול שונה לחלוטין.

רק לאחר הכרות עם סוד הבד המסוים שבו מרופדות הספות, תוכלו לדעת בוודאות האם ניתן להשתמש בחומרי הניקוי שנמצאים בביתכם.

בנוסף, שיטת הניקוי של כתמים על גבי ספת הבד עשויה להשתנות בהתאם לשכבת הציפוי שנמצאת על הבד, אם היא קיימת. מדובר במידע חיוני עבורכם, כי אחרת אתם עלולים לסכן את הספה בניקוי אחד בודד. ספה בעלת ציפוי מיוחד ששומר עליה מפני כצמים עלולה לההרס כתוצאה ממירוק בחומרי ניקוי לא מתאים, או לחילופין היא יכולה לאבד את התכונות המגנות על הבד.

בשורה התחתונה יש לזכור: אם אין לכם הוראות טיפול קונקרטיות בספה או אינכם יודעים מהו סוג הבד ממנו עשויות הספות, אל תעשו זאת בעצמכם. עליכם לפנות לחברת ניקוי ספות בד מקצועית, שכן אחרת הנזק שיגרם יהיה גדול יותר מהתועלת.

ניקוי ספות בד – עניין למקצוענים

שלב 1: התרשמות מהספה והריפוד

כאשר אנו מוצאים פניה לניקוי יסודי של הספה, הצוות המקצועי שלנו מגיע למקום ויאסוף את כל הפרטים החשובים על הספה: מצב הספה הנוכחית, סוג הבד, סוג הלכלוך והכתמים המוטבעים על הספה, מספר המושבים ועוד.

שלב 2: הגעה לבית הלקוח

צוות המנקים של We Clean יגיע לביתכם. בהתאם לעוצמת הלכלוך והכתמים על הספה, הוא יקבע באמצעות אילו חומרים, ציוד ואסטרטגיית ניקוי יש לפעול. האם לבצע ניקוי רגיל או לחילופין ניקוי עמוק ויסודי יותר.

שלב 3: שאיבה ידנית והזרקה

הצוות שלנו מזריק חומר ניקוי ייעודי לספת הבד. לאחר הזרקת החומר ממתינים כחצי שעה עד שעה עד שהחומר יציף את הלכלוך באופן יסודי. אנו נעזרים בחומרי ניקוי מיוחדים בעלי תו תקן שאינן מסכנים את הסובבים (נשים בהריון, ילדים או בעלי חיים), וכן לרוב חומרי הניקוי שלנו הם ידידותיים לסביבה.

שלב 4: קרצוף

לאחר שלב הניקוי היסודי, הצוות של We clean יקרצף את הספה באמצעות הברשה המותאמת לסוג הבד ובכדי להסיר כתמים עקשנים.

שלב 5: שאיבה

לאחר מכן נשאב את הלכלוך והאבק יחד עם שואב רב עוצמה שיסייע לספה שלכם להראות במיטבה.
כאשר מסתיים תהליך השאיבה, הספה שלכם נקיה מכתמים ומאבק.

שלב 6: ייבוש

לאחר ביצוע פעולות הניקוי והשאיבה, הספה תהיה רטובה ולחה ולכן נניח לה להתייבש במשך מספר שעות. בתום התהליך, היא תראה ממש כמו חדשה.

בואו להחזיר את הזמן לאחור – ניקוי ספת בד מקצועי ויסודי

אנחנו ב- We clean מומחים בניקוי כל סוגי הספות. עם שיטות ניקוי חדשניות ומכשור מקצועי ועדכני אנו מציעים ניקוי ספות אפקטיבי בהתאמה לכל בד שיסייע לספה שלכם להראות כמו חדשה. השירות הוא אישי, עד לבית הלקוח, בדגש על איכות, אמינות ושקיפות מלאה לאורך כל התהליך.
הצוות שלנו ערוך להגיע לכל רחבי הארץ, בהתראה של 24 שעות מראש.

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ומיתוג

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות