n
דף הבית / צרכנות / מתכנן פיננסי אישי – כלי העבודה שלכם להצלחה

מתכנן פיננסי אישי – כלי העבודה שלכם להצלחה

נכסים, כסף נזיל, השקעות בניירות ערך, כל אלו הם כלים חשובים שיכולים לתמוך בהצלחה שלכם, או לעלות לכם ביוקר, ולכן צריך איש מקצוע שינהל את ההון שלכם נכון יותר

מתנכן פיננסי
אילוסטרציה: pixabay

הצלחה פיננסית היא כבר לא עניין של בחירה, אלא פשוט דרישה שהחיים מציבים לנו. כולנו צרכנים, וכולנו נדרשים בחיים תחת שיטה קפיטליסטית – אנחנו צריכים לעבוד, להיות יצרנים, ולייצר את הסכומים הנדרשים בכדי לחיות, גם אחרי שלא נוכל לעבוד יותר. לכן מתכנן פיננסי שתומך בהחלטות הפיננסיות שלנו בעזרת ידע רב וגישה לכלים טכניים שלנו פשוט אין, זה נכס אמיתי, כלי עבודה שעובד עבורנו ותומך בהצלחה שלנו.

יכול להיות שאתם מומחים אמיתיים בתחום שלכם, אבל אם אתם לא מתכננים פיננסיים במקצוע, הרי שלא משנה מה המומחיות שלכם, מוטב שתיקחו יועץ פיננסי מקצועי בכדי לנהל נכון יותר את ההון שלכם. נכסים, כסף נזיל, השקעות בניירות ערך, כל אלו הם כלים חשובים שיכולים לתמוך בהצלחה שלכם, או לעלות לכם ביוקר, ולכן צריך איש מקצוע.

 

איך בוחרים מתכנן פיננסי?

שלא כמו זוג נעליים, שצריכות להיות נוחות ואסתטיות, או ארוחה ערב מתפריט מסודר במסעדה, שצריך להיות מפתה ועשיר, הרי שבחירת מתכנן פיננסי היא קצת מורכבת מזה, שכן ההשלכות של הבחירה שלכם הרבה יותר משמעותיות. נכון, נעליים לא טובות עלולות להיקרע מהר או לייצר כאבי ברכיים, וארוחה לא טובה תביא עימה השלכות לא נעימות גם כן, אבל הפסדים כספיים גדולים זה דבר שאף אחד לא רוצה לשאת על עצמו, ולכן צריך לבחור נכון:

  • בדקו את הרקע שלו – אם יש לו ניסיון עשיר של שנים רבות במקצוע, ככל הנראה שהוא יציב יותר ומנוסה מספיק בכדי לתמוך בכם מאשר מתכננים פיננסים מתחילים, שיכול להיות שיש להם הרבה מרץ ורצון טוב, אך לא את הידע והניסיון הנדרשים עבורכם
  • מה הוא מציע – האם יש לו מגוון רחב של כלים פיננסיים לשירותכם, או רק כותרת כללית אחת של תכנון פיננסי? חפשו כלים כמו ניהול תיקי השקעות, ליווי בהשקעות אלטרנטיביות, פוליסות חיסכון, תכנון לקראת פרישה מהעבודה, עבודה עם ביטוחי חיים וביטוח בכלל, וכלים נוספים.
  • עם מי הוא עובד – בדקו והתעניינו עם איזה חברות הוא עובד, ובתור מה. איש מקצוע אמיתי ומבוסס בתחום הפיננסים עובד בצורה מסודרת עם חברות גדולות, בתי השקעות וחברות ביטוח.

 

התהליך בכמה מילים

קצרה היריעה מלהסביר תהליך שלם של ייעוץ עם מתכנן פיננסי, בניית תוכנית עבודה והוצאה לפועל של התוכנית. בסופו של דבר ניתן רק להכיר לכם על קצה המזלג את התהליך המעניין והחשוב שאתם נכנסים אליו. השלב הראשון מתחיל כמו בדברים רבים בחיים – באיסוף המידע החיוני.

בעזרתכם ובעזרת כלים חיצוניים תאספו את כל המידע הפיננסי שלכם, פנסיות, השקעות, קרנות וכיו"ב, לכדי תיק מרוכז ומסודר. במקביל, ולאחר מכן, יש לבנות מטרות, טווח קצר וארוך, ובצורה נבונה וריאלית. או אז ניתן לבחור את אפיקי ההשקעה המתאימים לכם ביותר, ולצאת לדרך עם ליווי אישי, הדרכה, ניהול התיק וכיו"ב, כולל עדכונים לאורך הזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות