n
דף הבית / צרכנות / מזכרות לבת מצווה שכדאי להכיר

מזכרות לבת מצווה שכדאי להכיר

קיימות מזכרות שונות המתאימות למסיבת בת מצווה ושיעלו חיוך על פניהם של המשתתפים. על גבי המזכרת תוכלו להוסיף הקדשה משלכם אשר תרגש את כולם

מתנות
צילום: FREEPIK

מסיבת בת מצווה היא אחת המסיבות המתוקות והמרגשות יותר שיש. הילדה וגם הוריה מתכוננים רבות ליום שבו תוכל הילדה להחזיק בידיה מיקרופון ולהגיד דבר תורה בפני כולם, או לרקוד עם חברותיה. מסיבת בת המצווה מתוכננת מראש, כאשר מזמינים אולם, להקה, קייטרינג וגם כלת המצווה בוחרת בשמלה יפהפייה לקראת האירוע הגדול. אחרי שמפיקים אירוע גדול כל כך, צריך לדאוג לכך שכל האורחים יזכרו אותו לטווח ארוך. ולא מדובר רק בתמונות מרהיבות שצילם הצלם המוכשר, אלא במזכרות הקטנות שאתם משאירים לאורחים.

 

אילו מזכרות מתאימות לבת מצווה

קיימות מזכרות שונות המתאימות למסיבת בת מצווה ושיעלו חיוך על פניהם של המשתתפים. על גבי המזכרת תוכלו להוסיף הקדשה משלכם אשר תרגש את כולם. באופן כללי, מזכרות לבת מצווה כוללות פריטים רבים. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • ברכת המזון – אחת המתנות הנפוצות יותר באירועים היא ברכונים מעוצבים. ואכן, אנשים שומרי מסורת משתמשים בברכונים דרך קבע לפחות פעם או פעמיים ביום. מסיבה זו ברכות המעוטר בפרחים הוא מתנה נהדרת המשמשת כמזכרת ממסיבת בת מצווה.
  • תפילת הדרך – תפילת הדרך היא התפילה המלווה אותנו כאשר אנו יוצאים מהעיר, והיא השומרת עלינו מפני סכנות. מזכרת עדינה ויפהפייה היא דרך טובה להגיד תודה לכל המשתתפים שהגיעו לאירוע.
  • מגילת אסתר – מגילת אסתר הפכה לסמל עבור כל אישה. במגילה מתוארת גבורתה של אישה אחת אשר הצילה עם שלם, והיא מעניקה השראה לנשים רבות גם היום. אם עורכים בת מצווה בסביבות פורים, כדאי להעניק את מגילת אסתר כמזכרת. תהיה זו מזכרת יפהפייה ומתחשבת.
  • סדר הדלקת נרות עם תחרה – הדלקת נרות שבת היא מלאכתה של האישה בעיקר. כאשר הילדה מגיעה לגיל מצוות, היא מתחילה להדליק את נרות השבת. על כן, סדר הדלקת נרות עם תחרה הוא מזכרת נפלאה.
  • קריאת שמע – קריאת שמע מלווה כל יהודי לאורך היום, ובייחוד כשהוא עומד ללכת לישון. סדר קריאת שמע שעל המיטה הוא אחד המתנות היפות שכל משתתף באירוע בת מצווה ישמח לקבל.
  • סידורים – סידור הוא מזכרת שכל אחד ישמח לקבל, שכן הוא נמצא בשימוש רב בבוקר, בערב ביום יום וגם בשבתות וחגים. סידור מעוצב המותאם לבת מצווה הוא מתנה שכיף לקבל.
  • ספר תהילים – אחת המזכרות המיוחדות יותר היא ספר תהילים המאפשר להגיד פרקי תהילים בכל מקום ובכל מצב. כל אחד מתחבר לספר התהילים ומשתמש בו לעתים קרובות.
  • זמירות לשבת – אוהבים לשיר זמירות לשבת עם כל המשפחה? מדוע שלא תפיצו את השמחה והאהבה הזו לאחרים עם ספרון זמירות לשבת מעוצב ואיכותי שכל אחד ירצה.

 

איך בוחרים את המזכרת המושלמת?

ראינו לא מעט מזכרות שאפשר להעניק לאחר מסיבת בת מצווה מוצלחת. כעת נותר לענות על השאלה איזו מזכרת אתם רוצים לתת לאנשים שבאו לכבד את האירוע שלכם. ובכן, אם אתם אנשים רוחניים המאמינים שצריך להתפלל בכל רגע נתון, מתנות כמו תהילים וקריאת שמע שעל המיטה יתאימו יותר. ואם אתם אוהבים לשמור על סדר יום ברור, סידור או סדר הדלקת נרות הם מבין המזכרות הטובות יותר. לא משנה מה אתם בוחרים בסוף, העיקר שתבחרו את העיצוב המתאים למסיבת בת מצווה בתוספת הקדשה. כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכונה.

מעבר לכך, אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא לפנות לחברה איכותית המספקת לכם מזכרות ייחודיות. נזר המשכן היא חברה כזו, והיא עושה בהחלט את ההבדל ומעניקה לכם שפע של מזכרות לבחירה. היכנסו לאתר כבר עכשיו כדי להתרשם מהמזכרות ולבחור את אלה המדברות אליכם יותר מכל.

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות