n
דף הבית / צרכנות / מה זה תוסף פרוביוטיקה ואיפה כדאי להשיג

מה זה תוסף פרוביוטיקה ואיפה כדאי להשיג

תכשירים פרוביוטיים הם תכשירים שניתן למצוא במדפים בבתי המרקחת. אולם, לא מעט אנשים אינם מבינים מהם אותם תכשירים ומדוע הם נחוצים. פרוביוטיקה היא שם כולל לחיידקים ידידותיים שמתקיימים בגוף של כל אדם ומסייעים באופן פעיל לתפקוד התקין שלו. אותם חיידקים טובים נצמדים לדופן המעי לכל האורך שלו ומונעים מחיידקים פתוגניים להיצמד לדופן ולבסס זיהום פתוגני. כמו כן, תפקידם של החיידקים הטובים הוא להשתתף בתהליכי העיכול של המזון במעי. בלעדי החיידקים הטובים תהליך העיכול הוא פחות יעיל וישנה תסיסה של מזון במעי. ניתן לומר כי תוסף פרביוטיקה הוא דבר מצוין עבור כל אדם ולכן, חשוב מאוד לרכוש את התוסף המתאים לכם ביותר מהמקום הטוב ביותר.

ליעד מרום –   קרדיט תמונה canva
קרדיט תמונה canva

מי צריך תוסף פרוביוטיקה?

אם אתם מטופלים בתרופות אנטיביוטיות, כדאי שתדעו שחשוב מאוד שתיטלו במקביל גם טיפול פרוביוטי שכן, תפקיד האנטיביוטיקה הוא לקטול זיהום חיידקי, אך היא איננה מבדילה בין החיידקים הידידותיים לבין החיידקים הפתוגניים ועל כן, היא משמידה את כלל החיידקים בגוף. בכדי ליצור מחדש חיידקים ידידותיים, חשוב מאוד לצרוך תוסף פרוביוטיקה במהלך הטיפול באנטיביוטיקה וגם אחריו. חשוב מאוד לדעת שניתן להימנע מכל תופעות הלוואי של טיפול אנטיביוטי  במידה וצורכים גם תוסף שכזה. תופעות לוואי אלה יכולות להיות: כאבי בטן, שלשולים, פטרייה וגינלית ועוד. ישנם מצבים רפואיים נוספים הדורשים שימוש בתוסף פרוביוטיקה. מדובר על מצבים רפואיים אשר גורמים לירידה באוכלוסיית החיידקים הידידותיים בגוף כגון: תסמונת המעי הרגיש, מחלות מעיים כגון: קרוהן ועוד.  שימוש בפרוביוטיקה באופן שוטף במקרים של מחלות מעיים יכול לשפר ללא ספק את נוכחות החיידקים הידידותיים במעי ולמנוע התלקחות חריפה של התקפים ידועים למחלות מסוג זה.

מצב נוסף שבו כדאי מאוד להעזר בתוסף פרביוטיקה הוא כל מקרה של אדם שסובל משלשולים. במצב שכזה נושרת שכבה של תאי אפיתל מדופן המעי ומופרשת החוצה עם שכבת החיידקים הצמודים לה. על מנת לשקם את המצב יש ליטול תוסף פרביוטי.

 כיצד בוחרים תוסף פרביוטי?

כיום ניתן למצוא ברשתות הפארמים השונות מדפים עמוסים בתכשירים פרוביוטיים שמציעים מגוון רחב של מחיר רחב של סוגי תכשירים שונים במחירים שונים ואיכויות שונות. מרבית התכשירים מבוססים על קפסולות או אבקות שמתאימות גם לילדים. בבואכם לרכוש תכשיר פרוביוטי עליכם לשים דגש על שלושה קריטריונים חשובים: כמות החיידקים הידידותיים שמכיל המוצר, מגוון הזמנים  והגנה מחומצת הקיבה. חשוב לזכור שטח הפנים של המעי הוא עצום ועל כן, מנת פרוביוטיקה צריכה להיות בעלת השפעה ולהכיל כמות גדולה של תאי חיידק. עלפי המחקרים הכמות הרצויה היא שני  מיליארד חיידקים למנת פרוביוטיקה. פלורת החיידקים שבמעי מורכבת מזנים שונים של חיידקים ועל כן, תכשיר פרוביוטי מוצלח יכיל מגוון רחב של זני חיידקים ולא רק זמן אחד או שניים. כיום ניתן למצוא תכשירים שמכילים גם תשעה זנים ויותר של חיידקים ידידותיים ועל כן השימוש דווקא בהם מאפשר פיזור יעיל של הפלורה לאורך המעי.

היכן כדאי לרכוש תוסף פרביוטיקה?

כאמור, על אף שניתן למצוא תוספים פרביוטיים רבים ברשתות הפארמים, חשוב מאוד לבחור במקום הטוב ביותר לרכוש בו תוסף מעין זה. בפארמה פלוס תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של תוספי פרביוטיקה הידועים כאיכותיים מאוד ומוצלחים מבחינת כל הפרמטרים השונים שהוזכרו לעיל. ההיצע והמגוון בתחום, יאפשרו לכם לבחור בדיוק את התכשיר המתאים לכם, על מנת להתמודד עם כל בעיה בצורה הטובה והיעילה ביותר שיכולה להיות. היכנסו: https://pharmaplus.co.il/nature-shop/probiotics ובחרו את התוסף המתאים לכם ביותר.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות