n
דף הבית / צרכנות / להפיק את האירוע היפה ביותר – בר מצווה בכותל

להפיק את האירוע היפה ביותר – בר מצווה בכותל

הכותל הוא המקום הדתי שהכי מזוהה עם העם היהודי ומכיוון שבר מצווה היא טקס דתי שגם מזוהה עם העם היהודי, הרי שהחיבור הוא ברור. הילד שלכם חוגג בר מצווה ואתם רוצים לחגוג לו כראוי? אז איך עושים זאת?

בר מצווה
צילום: freepik

האירוע היפה ביותר בחיים הוא בר מצווה. זהו ללא ספק אחד האירועים היותר מיוחדים שיש עבור הילד שלכם ואתם כמובן רוצים לחגוג לו כראוי. אז איך עושים זאת? איך חוגגים בר מצווה ייחודית לילד שלכם שתהיה שונה מההפקות הרגילות והמוכרות? הדרך לעשות זאת היא כמובן בכותל.

למה דווקא הכותל?

הכותל הוא המקום הדתי שהכי מזוהה עם העם היהודי ומכיוון שבר מצווה היא טקס דתי שגם מזוהה עם העם היהודי, הרי שהחיבור הוא ברור. אווירת הכותל היא אווירה קסומה וייחודית. כבר כאשר יורדים אל האזור, מרגישים באנרגיות הייחודיות של המקום. הפקת בר מצווה בכותל היא ללא ספק הפקה שאתם רוצים עבור בר המצווה של הילד שלכם.

מה כוללת הפקת בר מצווה בכותל?

בר מצווה בכותל כוללת למעשה יום שלם של חגיגות שמתחילות כבר באיסוף האורחים. באוטובוס יחכה לכם מדריך שילווה אתכם לאורך כל הדרך, יעשה לאורחים פעילויות מגניבות באוטובוס וירים את האווירה עם המון מוסיקה טובה. טרם העלייה לתורה, תעצרו לארוחת בוקר קצרה באחת מפינות החמד בדרך לירושלים. תעשו טקס קטן ונחמד שבו תקבלו את הנער שעולה למצוות. לאחר ארוחת הבוקר תמשיכו אל הכותל, תרדו קצת לפני ובתהלוכה הכוללת להקת מתופפים, תגיעו אל רחבת הכותל, שם יעלה הילד לתורה בטקס סופר מרגש.

איך ממשיכים את היום?

לאחר הטקס, לא תעזבו את ירושלים והכותל סתם כך. בזמן זה ילווה אתכם מדריך בסיור קסום באחד מהאתרים הארכיאולוגיים שהתגלו לא מזמן. יחד עם האורחים תקבלו הרבה ערך מוסף ומשם תיסעו ישירות למסעדה שבה תחגגו את מסיבת בר המצווה. בכל שלבי החגיגה הילד שלכם יהיה במרכז, מועצם ושמח. כולם יגיעו לחגוג לו את הטקס המרגש.

מי דואג לכל ההפקה?

הפקה כזו מרגשת, וודאי תרצו לדעת מי אחראי עליה. יש כיום חברות רבות שעוסקות בהפקות של בר מצווה. אפשר לבחור באחת מהן, להתקשר ולשמוע מה מצפה לכם ביום כזה. חברות אלו דואגות לכל ההפקה והתפקיד שלכם הוא פשוט להכין את הילד לעלייה לתורה ולבוא עם המון מצב רוח שמח. אתם לא צריכים לדאוג לשום חלק ביום הזה. ההסעה, ההפקה, החלק האומנותי ואפילו טקס בר המצווה, הכל מתוכנן על ידי חברת ההפקות בצורה הכי טובה שיש. אז בואו להנות אתם, ילד הבר מצווה וכל האורחים. זה הזמן למרוח חיוך גדול ולהנות מכל רגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות