n
דף הבית / צרכנות / כיצד השתלת שיניים יכולה לשפר את איכות החיים שלנו?

כיצד השתלת שיניים יכולה לשפר את איכות החיים שלנו?

לבריאות השיניים שלנו יש השפעה משמעותית על חיינו בהיבטים שונים

השתלת שיניים
צילום: freepik

בריאות השיניים שלנו, היא דבר מאוד חיוני הן על מנת שנוכל להשתמש בהן בצורה סדירה ובאופן עקבי, אך מעבר לכך, בריאות השיניים חשובה על מנת שנוכל לשמור על איכות חיים טובה לאורך זמן. 

כמו כל דבר אחר שקשור לבריאות שלנו, כך או אחרת, הרי אם אנחנו לא נקפיד על בריאות השיניים שלנו לאורך זמן, הרי שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם השלכות שונות שיכולות לפגוע בנו באופנים שונים. בין אם זה כתוצאה מהיווצרות של דלקות וזיהומים שעלולים לסכן אותנו מבחינה בריאותית, ובין אם זה בגלל שיכולת התפקוד שלנו תיפגע ואז נצטרך לוותר על דברים מסוימים או לחפש דרכים כיצד לאלתר. 

כיצד איכות בריאות השיניים משפיעה על חיינו?  

לבריאות השיניים שלנו יש השפעה משמעותית על חיינו בהיבטים שונים:

היבט ראשון – אם יש פגיעה בשן מסוימת בלסת, הרי שזה יכול להקרין לחניכיים ולשיניים אחרות. למשל, למשל, אם קיים נזק משמעותי בשורש השן, אזי שיהיה צורך להסיר אותה ויהיה צורך לבצע טיפול השתלת שיניים. 

היבט שני – פגיעה בבריאות השיניים יכולה להקשות ביכולת שלנו לאכול, ללעוס, לדבר בצורה ברורה וכן זה יכול להתבטא בנזק אסתטי ללסתות ולשיניים. אם רוצים להבין עד כמה זה יכול להיות משמעותי, אם כואבת שן אחת אז יש קושי להשתמש בה לצורך לעיסה. אם יש פגיעה במספר שיניים, אז הנזק עלול להיות הרבה יותר משמעותי. 

היבט שלישי – תהליך הטיפול יכול להיות ממושך, קשה ולגבות זמן ומחיר יקר. לכך צריך גם להוסיף התמודדות עם חרדות שונות אשר עלולים לחוש כשמתמודדים עם טיפולי שיניים מסוגים שונים. 

מנגד, אם אנחנו שומרים על בריאות השיניים, אז נחסך מאיתנו הצורך לבצע טיפולים מורכבים, אנחנו יכולים ליהנות משיניים נקיות, חזקות ויפות, אנחנו יכולים להשתמש בהן ללא חשש, ובלי חשש לפתח דלקות וזיהומים שונים. 

כידוע, ישנם תהליכי טיפול שונים שמאפשרים לנו לטפל בבעיות שיניים. כשאנחנו פונים אל רופא שיניים בראשון לציון או בכל מקום אחר, הטיפול הסטנדרטי מתייחס לבעיות פשוטות של סתימת חורים. במידה ויש צורך לבצע טיפול יותר משמעותי, כמו למשל טיפול השתלת שיניים או טיפולים מורכבים בשורש השן, טיפול אורתודנטי או אחר, אז יש צורך לפנות לרופאים שמתמחים בכך. 

איך טיפול השתלת שיניים משפר את איכות חיינו?

טיפול השתלת שיניים נועד עבור אנשים שיש להם בעיות מורכבות בשיניים, אשר מחייבות עקירה והשתלת שתל חלופי. מדובר באנשים שמתמודדים עם מחלות, דלקות וזיהומים משמעותיים, אנשים שעברו תאונה, פציעה או חבלה באזור השיניים. אחת הדוגמאות הנפוצות למטופלים שנדרשים לטיפול זה, אלה אנשים שיש להם שיניים שנרקבו עם הזמן ואין אפשרות עוד להשתמש בשן כפי שהיא וכן אין אפשרות לטפל בה. 

כל הנושא של טיפולי השתלת שיניים עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות. אם בעבר הטיפול היה מתבצע במספר פגישות, הרי שכיום אפשר לבצע את הטיפול כולו ביום אחד. סגנון טיפול זה הפך להיות מאוד פופולארי, מאחר והוא חוסך הרבה מאוד זמן למטופל, וכן מונע ממנו את הצורך להתמודד עם חרדות ופחדים שונים. 

במהלך טיפול השתלה, הרופא מסיר את השן הבעייתית, מנקה את האזור ובמקומה משתיל שתל עליו הוא מניח כתר דמות שן. השתל הוא למעשה בורג, כאשר הכתר נבנה על פי מידות השיניים של המטופל, במטרה להתאים למבנה הלסת שלו. ברגע שהמטופל יתרגל לשתל, הוא יוכל להשתמש בו כשן לכל דבר. 

אם אתם מחפשים רופאי שיניים שמתמחים בטיפולי שתלים, זה הזמן להיכנס לאתר תגובות ולקבל מידע על רופאים בכל רחבי הארץ, כולל המלצות וחוות דעת של גולשים, מטופלים, שעברו טיפולים דומים בעבר. 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות