n
דף הבית / צרכנות / יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה – יש דבר כזה?

יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה – יש דבר כזה?

מי שבחר לפתוח עסק וחושב שכל יועץ פיננסי מקצועי בשוק יכול לעזור לו לקבל הלוואות בערבות מדינה. האם כך?

יעוץ פיננסי
צילום: freepik

כל בעל עסק, עוסק מורשה, או יזם שכיר שבחר לקחת את גורלו בידיו ולפתוח עסק חושב שכל יועץ פיננסי מקצועי בשוק יכול לעזור לו לקבל הלוואות בערבות מדינה. האם זה נכון? ההסבר המלא כאן.   

תחילה נבצע הגדרה לקוראי המקומון של המרכז של ישראל "גל גפן" של כל מקצוע, הראשון יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה , ומהצד שני נגדיר את תפקידו של יועץ פיננסי מקצועי של על מנת שנוכל להבין את התפקידים, לוחות הזמנים והמשימות שעומדות לכל אחד מבעלי המקצוע, ורק לאחר מכן נוכל לסכם ולתת מסקנות. 

יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה 

יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות המדינה צריך לבצע משימה ממוקדת, חדה, וברורה: לסייע לבעל עסק שרוצה לפתח את העסק שלו למטרות של השקעה בעסק בצורה הכי מהירה שאפשר שזה אומר בין חודש לבין ארבעה חודשים, ההשקעה בעסק צריכה לבוא במענה מקצועי שיעזור לבעל העסק לרכוש מכונה, משאית, או ציוד טכני שיעזור לו לבצע פעולות יותר מהר, או ויטרינה יפה לתצוגה בחנות שלו, או מקרר, או תנור או סתם לשפץ את העסק שיהיה יותר יפה, או שהוא זקוק להון חוזר לתפעול של העסק בגלל שינוי שהעסק שלו עבר עקב קבלת הזמנה גדולה שמוציאה את תזרים המזומנים שלו מאיזון וגורמת לחוסר של מזומנים בטווח קצר מאוד מאחר ומשכורות צריך לשלם בסוף כל חודש, דלק צריך בדרך כלל לשלם במזומן, והעסק נמצא בסכנה קיומית של חזרה של צ'קים, הוראות קבע, ואין זמן לבצע חקירות עומק על העסק. הפתרון חייב להיות קצר וקולע. או מצד שני יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה צריך לעזור לשכיר שהתעורר יום אחד לאחר מחשבות רבות ותהיות רבות על עתידו, והיכן הוא רואה את החיים שלו  בעוד תקופה קצרה של חודש, ושהחליט באופן סופי ומוחלט שהוא מבצע את הצעד של קבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש.

כלומר יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה מבצע פעולה ממוקדת, כמו קצב באטליז שמבצע פעולת חיתוך של סכין חדה בכדי לחתוך ארבע חתיכות סטיק אנטרקוט שהלקוח נכנס אליו זה עתה לחנות והוא ממהר לשאר עיסוקיו, ברור שהלקוח הזה, או לקוחות אחרים שמחכים בתור ילכו לאטליז אחר אם הקצב ישאל אותו שאלות לגבי משפחתו, או על המצב הפוליטי בישראל, או על מזג האוויר. אין זמן. חייבים לחתוך, לשקול לתת מחיר, לקחת כרטיס אשראי. ושלום. כמובן שהקצב חייב להיות מקצועי  ולייעץ ללקוח האם סטיק האנטרקוט מתאים למטרת הבישול שהוא התכוון לה

 יועץ פיננסי מקצועי

תפקידו של יועץ פיננסי מקצועי הוא ללוות את בעל העסק או היזם שרוצה לפתוח עסק ומעוניין לקבל  הלוואות לפתיחת עסק חדש   במשך תקופה ארוכה ומינימלית של חודש במקרה הנדיר והטוב, ברוב המקרים תקופה ממוצעת של מספר חודשים ועד שנה. ובמקרים אחרים יועץ פיננסי מקצועי ילווה באופן שוטף לאורך כל שנות קיומו של העסק, תפקידו של היועץ פיננסי הוא לבצע תחקור עמוק בעסק, על כל רבדיו, להכיר את הנפשות הפועלות, לראיין את כוח האדם, ללמוד את התהליכים העסקיים של העסק, לבצע שיפורים רבים וקטנים, ללמוד לאחר תקופה של מספר חודשים האם פעולות אלו אכן השפיעו על העסק לטובה, יועץ פיננסי מקצועי ייעזר כמובן בידע המקצועי שלו וינתח את המידע באמצעות דוחות רווח והפסד, דוחות אקסל של הוצאות הנהלת וכלליות שצריכים להשתפר עקב עבודתו היסודית וארוכת הטווח. אין דבר כזה בנושא זה בצורה של זבנג וגמרנו, בוצעה פעולת תיקון, ממתינים זמן עד שרואים את ההשפעה שלה, ואז מתקדמים לשלב הבא, יש לשים לב שבעל העסק אינו יכול לבצע מיליון שיפורים בעת ובעונה אחת, יש לו זמן קצוב מאוד שהוא יכול להקדיש לשיפור העסק, בעל העסק מצפה גם מהיועץ יהיה סבלני לגבי השינויים הנדרשים, לבעל העסק יש משימות שהוא חייב לבצע מול לקוחות ואלו תובעניים, מחכים לתוצאות ואינם מוכנים לחכות לשיפורים ארוכי טווח שבעל העסק מבצע., יועץ פיננסי מקצועי אינו יכול ללוות הרבה מאוד עסקים משום שכמות הלקוחות שלו היא מוגבלת, בשל הטיפול הארוך שנדרש הוא אינו מכיר את מנגנון הלוואות בערבות מדינה על בוריו כפי שיועץ הלוואות בערבות מדינה מקצועי מכיר. 

לסיכום, ניתן להבין שאסור ליועץ פיננסי מקצועי מעולה לעזור ללקוח שלו בקבלת הלוואה לעסק, אלא להפנות אותו אל יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה, אשר מכיר היטב את כל הפתרונות , עושה זאת עשר פעמים במינימום בכל חודש מחודשי השנה, יועץ פיננסי לקבלת הלוואות בערבות מדינה מנהל את התהליך בשיטות עבודה ועזרים טכניים מיוחדים לניהול משימות קצרות טווח ייעודיות לניהול תהליך הלוואות בערבות מדינה.  

 

 

* כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות