n
דף הבית / צרכנות / חמש סדרות אקשן מומלצות

חמש סדרות אקשן מומלצות

בא לך להתמכר לסדרה חדשה ומרתקת? מחפש המלצה לסדרה טובה? הגעת למקום הנכון

סדרות
תמונה: FREEPIK

מחפשים סדרת אקשן מומלצת ואיכותית כדי ליהנות מבינג' מלהיב שירתק אתכם למסך הטלוויזיה בסוף השבוע הקרוב? רוצים לצפות בסדרת אקשן מעולה וליהנות מהבית הממוזג כאשר בחוץ רותח ולח? הכנו עבורכם המלצות על חמש סדרות אקשן טובות באמת.

 

בלש אמיתי

סדרת הפשע והאקשן האמריקאית "בלש אמיתי" שודרה ברשת HBO, יוצר הסדרה הוא ניק פיזולטו. העונה הראשונה החלה בינואר 2014, בביומו של קארי ג'וגי פוקונאגה ובכיכובם של וודי הרלסון ומתיו מקונוהיי. העונה הראשונה כוללת 8 פרקים, העלילה עוסקת בשני בלשים ממחלק הרצח במשטרת לואיזיאנה. הבלשים מנסים לאתר את עקבותיו של רוצח סדרתי באזור הפועל במשך 17 שנים.

העונה השנייה בכיכובם של קולין פארל, רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש, עוסקת בבלשים ממחלק הרצח במשטרת קליפורניה, והעונה השלישית עסקה בהיעלמותה של ילדה בשנת 1980 לאחר מותו של אחיה.

 

העוקץ

"העוקץ" היא סדרת דרמה ופשע שהופקה עבור רשת TNT, הסדרה נוצרה על ידי הבמאי ג'ון רוג'רס בהפקת כריס דאוני. כוכבי הסדרה הם טימותי האטון, ג'ינה בלמן, אלדיס הודג' וכריסטיאן קיין. הסדרה שודרה גם בישראל בין השנים 2008 ל-2012. יש חמש עונות ו-77 פרקים סך הכול.

העלילה עוקבת אחר צוות של חמישה גנבים הפועלים כמעין רובין הוד בעידן המודרני. הגנבים מסייעים לאנשים שנפגעו מחברות גדולות, תאגידים וכדומה. בראש הצוות עומד חוקר ביטוח לשעבר, הוא המוח של הצוות שמתכנן את הפעולות. צוות הגנבים כולל גם נוכלת מבריקה, פורצת מיומנת, האקר מנוסה ומומחה לאמנויות לחימה.

 

המשמר

"המשמר" היא סדרת פנטזיה ואקשן מומלצת שנוצרה בהשראת סדרת הספרים "עולם הדיסק" של הסופר דיוויד טרי פראצ'ט. בסדרה המעולה מככבים שחקנים כמו ריצ'רד דורמר, וונדל פיקס ולארה רוסי.

העלילה עוסקת בקבוצת שוטרים מורדים החיים בעיר עתידית, השוטרים מחליטים לאחר תקופה ממושכת להקים מעין חיל משמר כדי להציל את עירם ולהשליט בה סדר. השוטרים יוצאים לפעולה כדי למגר את הפשע והם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים והצופים נהנים מאקשן משובח בקצב מהיר.

 

ווסטוורלד

הסדרה "ווסטוורלד" (עולם המערב) נחשבת לאחת מסדרות האקשן המומלצות ביותר בשנים האחרונות, הסדרה נוצרה עבור HBO על ידי ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי. הסדרה מבוססת על הסרט "ווסטוורלד" משנת 1973 של מייקל קרייטון. הסדרה זכתה לשבחים רבים בגלל התפאורה המדהימה, העלילה המקורית והמשחק המצוין, ואסור לכם לפספס אותה. במהלך הסדרה עולות סוגיות שונות ומטרידות לגבי המין האנושי והמקום אליו האנושות צועדת.

הסדרה יצאה לאקרנים באוקטובר 2016, יש שלוש עונות ו-28 פרקים. העונה הראשונה מתחילה בפארק שעשועים בדיוני הנקרא "ווסטוורלד" בסגנון המערב הפרוע ובו מארחים שהם רובוטים הנראים כמו בני אדם. הפארק מיועד לאורחים בעלי ממון המעוניינים להגשים פנטזיות פראיות, כאשר הרובוטים המארחים תוכנתו כך שהם לא יפגעו בבני אדם.

 

כנופיות לונדון

"כנופיות לונדון" היא סדרת אקשן מעולה שאסור לפספס. זו סדרה בריטית אמריקאית בביומו של גארת' אוונס. הסדרת עוסקת במאבקים הקשים בין כנופיות יריבות לארגוני פשע בלונדון, העונה הראשונה שודרה בשנת 2020 ברשת סקיי אטלנטיק.

הסדרה מתחילה עם סצנה אלימה מאוד, לכן הצפייה מומלצת רק לחובבי אקשן שאינם נרתעים מאלימות קשה ואקטים מזעזעים. הסדרה מספרת את סיפורה של עיר דינמית ורב תרבותית המתפרקת בגלל מאבקי כוח בין כנופיות בינלאומיות השולטות בעיר, כאשר הרשויות אינן מצליחות להשתלט על המצב לאחר שראש משפחת הפשע החזקה ביותר בלונדון נרצח על ידי מתחריו.

בנו האימפולסיבי של ראש משפחת הפשע מנסה לתפוס את מקומות של אביו בעזרת משפחת פשע אחרת, אך תאוות הנקם שלו מסלימה ועלולה להרוס את מאמציו לשלוט בארגון.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות