n
דף הבית / צרכנות / חולמים להתחתן בעיר הגדולה? איך לתכנן אירוע קטן בתל אביב?

חולמים להתחתן בעיר הגדולה? איך לתכנן אירוע קטן בתל אביב?

לפני שאתם מתחילים להיכנס לעומק של לתכנן אירוע קטן בתל אביב, אתם חייבים לבחור מקום. הטיפ שלנו עבורכם הוא לבחור בין 2-3 מקומות אליהם אתם הכי מתחברים. זכרו! ככל שהאירוע שלכם מתקרב, כך הסיכוי למצוא מקום קטן ולכן עדיף כמה שיותר מוקדם

חתונה
קרדיט תמונה: freepik

תל אביב היא העיר הגדולה של ישראל. היא המנהטן של ניו יורק, הלונדון של בריטניה, הרומא של איטליה, הפריז של צרפת. למרות שזו לא עיר הבירה שלנו, עדיין אלפי זוגות בשנה בוחרים להתחתן דווקא בתל אביב. ישראלים הגרים בעיר שנים מעידים: אין על תל אביב. תיירים שחוזרים אליה בכל קיץ מספרים: זו העיר הטובה ביותר לחופש. אין מה לומר, יש בעיר אווירה ייחודית, חוף ים, מראה אורבני מרהיב ביופיו שקשה עד בלתי אפשרי להסביר במילים. לתכנן אירוע קטן בתל אביב שונה לגמרי מתכנון חתונה בכל מקום אחר בארץ, כאשר אחת הסיבות המרכזיות לשוני הוא בקושי למצוא מקום בשל הביקוש. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל המידע שיעזור לכם לתכנן אירוע קטן בתל אביב!

 

קודם כל בוחרים לוקיישן

לפני שאתם מתחילים להיכנס לעומק של לתכנן אירוע קטן בתל אביב, אתם חייבים לבחור מקום. הטיפ שלנו עבורכם הוא לבחור בין 2-3 מקומות אליהם אתם הכי מתחברים בהיבט של מיקום בעיר, נוף, אווירה, עיצוב וכמובן מחיר. לכו לראות את המקומות האלה, עדיף שיש בהם אירוע. זכרו! ככל שהאירוע שלכם מתקרב, כך הסיכוי למצוא מקום קטן ולכן עדיף כמה שיותר מוקדם.

 

מצאתם מקום פנוי והתאהבתם? סגרו תאריך!

השלב הבא בתהליך של לתכנן אירוע קטן בתל אביב הוא לסגור תאריך. בין אם זו חתונת חורף ובין אם קיץ, כדאי לבחור תאריך שמתאים לכם בהיבט של התארגנות, עיצוב השמלה, לוח זמנים שלכם בעבודה או בלימודים וכדומה… זכרו כי חתונת חורף בתל אביב זולה בהרבה בהשוואה לחתונת קיץ, לכל חתונה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת לגמרי.

 

לא מצאתם מקום שאהבתם? חתונת טבע בתל אביב אפשרית גם כן ויש עוד כמה אופציות

אם לא מצאתם מקום למרות החיפושים, בהחלט אפשר לתכנן אירוע קטן בתל אביב גם בחיק הטבע. יש לכם את הים, את הפארק ואפילו מקומות שלא מתאימים ספציפיים לחתונות אבל עושים אירועי קונספט קטנים כמו מסעדות בעיר, גלריות, אפשר לארגן חתונה קטנה על גג של בית מלון עם נוף לים וכדומה. כל מה שאתם צריכים הוא להירתם למשימה ולחפש עד שתמצאו מה שאתם מדמיינים או לפחות קרוב לזה.

 

מה כוללת העסקה מול המקום?

לפני שאתם סוגרים עסקה, בדקו מה בדיוק היא כוללת. שאלו את בעל המקום או מי שמדבר אתכם בפגישה מה המחיר כולל. יש מקומות שהמחיר שלהם כולל את האוכל ויש כאלה שלא, יש מקומות שבהם מותקנת מערכת הגברה ותאורה מתקדמת שתשדרג כמובן את האירוע ויש כאלה שנותנים גם חבילת עיצוב בסיסית. כדי שהאירוע יתוכנן לפי התקציב שלכם, זה משהו שאתם בהחלט צריכים לקחת אותו בחשבון.

 

עדיין מחפשים מקום לחתונה? רוצים לתכנן אירוע קטן בתל אביב? אצלנו ב- CALLEVENT תוכלו לחסוך זמן יקר ולמצוא לוקיישן מושלם בעיר תל אביב. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר באתר, בטלפון, בפייסבוק, באינסטגרם או בווטצ‘אפ ונשמח לתת לכם מענה לכל שאלה ולמצוא לכם את הלוקיישן המושלם לחתונת החלומות שלכם.

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות